וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לשלם מיליון שקל על הנבחרת? זה מופרך"

אופיר בר-זהר

6.8.2010 / 7:13



>> ערוץ 10 הודיע אתמול כי החליט שלא להשתתף במכרז של ההתאחדות לכדורגל על משחקי נבחרת ישראל. "דרישת המינימום של ההתאחדות לתשלום של קרוב למיליון שקל על שידור משחק של נבחרת ישראל היא מופרכת", אמרו אתמול בערוץ.

בערוץ 10 הוסיפו: "השתתפות ערוץ 1 במכרז ההתאחדות הישראלית לכדורגל זאת שערוריה והפקרות בניהול כספי ציבור. ביד אחת האוצר מעלה את אגרת הטלוויזיה ומטיל על הציבור מס חדש בשיעור של 200 מיליון שקל ובאותה נשימה ערוץ 1 זורק את הכסף".



על התשלום שדורשת ההתאחדות אמרו בערוץ 10 כי "המכרז כולל דרישה לתשלום מינימום שמשמעותה בפועל תשלום של כמעט מיליון שקל למשחק. מדובר בדרישה חסרת הגיון כלכלי שאינה עומדת בשום מבחן". מההתאחדות לכדורגל נמסר כי "אנחנו לא מכריחים אף אחד להתחרות על המוצר הכי אטרקטיבי בשוק הספורט הישראלי". מרשות השידור נמסר כי "אנו מציעים לקברניטי ערוץ 10, להפסיק לקדם את ענייניהם באמצעותנו ולהתמקד ב'הישרדות'. רשות השידור רכשה את מסמכי הפנייה אותה פירסמה ההתאחדות לכדורגל. הרשות טרם גיבשה החלטתה האם להגיש הצעה במסגרת הליך זה. יחד עם זאת, רשות השידור תשמח אם יסתייע בידה להביא לציבור הצופים את משחקי הנבחרת הלאומית במוקדמות היורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully