וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדמן סאקס עלול להרוויח 2 רופי מהנפקת מניות של חברה בהודו

סוכנויות הידיעות

6.8.2010 / 10:38

סאקס עשוי לגבותה 0.00000001% מההכנסות מההנפקה במטרה לזכות בעסקות נוספות בכלכלה השלישית בגודלה בעולם



, הבנק האמריקאי שזכה לנהל את הנפקת המניות הראשונה שלו לחברה ממשלתית הודית, עלול שלא להרוויח כמעט שום דבר מהתפקיד, כך דיווחה בלומברג.



הבנק הרווחי ביותר בהיסטוריה של וול סטריט קשר עצמו להצעתם של 17 בנקים לנהל הנפקת מניות בשווי 1.8 מיליארד דולר של חברת פאוור גריד קורפוריישן אוף אינדיה, כך אמרו מקורבים לפרשה לבלומברג. גולדמן סאקס עשוי לגבות על תפקידו בהנפקה סכום השווה ל-0.00000001% מההכנסות מההנפקה. משמעות העובדה היא שהבנק עשוי להרוויח 2 רופי (4 סנט) מהעסקה.




ממשלת הודו מתכננת להנפיק סכום שיא של 400 מיליארד רופי מנכסיה השנה, והיא מוכנה להעניק לחברות וול סטריט עמלות אפסיות עבור תפקידן. כ-20 בנקים יתחרו כל אחד על הזכות להיות קשורים בהנפקות, בהנחה שסיוע לממשלת הודו כיום יסייע להם לקבל עסקים רבים בכלכלה השלישית בגודלה באסיה.



"הבנקים מעריכים שהם יוכלו לספוג את ההפסדים עכשיו באמצעות הנפקות נוספות בעתיד או סיוע להנפקות במגזר הפרטי", כך אמר אשבין פרח, בכיר בפירמת ראיית החשבון ארנסט אנד יאנג בהודו, לבלומברג.



גולדמן סאקס נמצאים בין הבנקים האמריקאים המנסים להגדיל הכנסותיהן בשווקים מתעוררים כמו הודו. גם הבנקים ג'יי פי מורגן צ'ייס ו-icici עשויים להרוויח גם הם עמלות אפסיות מעסקות דומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully