וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק: חברות הגדילו הפרסום אצלנו פי 10 בממוצע בשנה האחרונה

סוכנויות הידיעות

6.8.2010 / 14:28

חלק מהמפרסמים הגדילו את ההוצאות על פרסום באתר פי 20 ואף יותר מכך



המפרסמים הגדולים בפייסבוק הגדילו את ההוצאות על פרסום באתר פי 10 בממוצע במהלך השנה האחרונה, הודות לפופולריות של האתר - אשר הפך להיות מוקד משיכה לחברות שמעוניינות להגיע לקהל האינטרנטי, כך דיווחה בלומברג. פייסבוק חצתה בחודש שעבר את רף 500 מיליון המשתמשים.



חלק מהמפרסמים הגדילו את ההוצאות על פרסום באתר פי 20 ואף יותר מכך, כך אמרה סמנכ"לית התפעול של הרשת החברתית שריל סנדברג בראיון לבלומברג. מחיר הפרסום בפייסבוק נותר ללא שינוי על אף שהעלייה במספר הגולשים הביאה לעלייה בביקוש לפרסום ברשת.



"לפני שנתיים המותגים הגדולים פירסמו ברשת החברתית שלנו בצורה ניסיונית", אמרה סנדברג בת ה-40, אשר סירבה לציין לקוחות ספציפיים אשר הגדילו את ההוצאות על הפרסום. "הלקוחות החלו לרכוש שטחי פרסום באתר לפני שנה, ועכשיו הם כבר מפרסמים בגדול", הוסיפה סנדברג. פייסבוק לא מפרסמת נתונים בנוגע להכנסותיה מפרסום, בשל היותה חברה פרטית.



פייסבוק ממשיכה לפעול למשיכת מפרסמים נוספים ומגדילה את רכישותיה כדי לנסות ולהגדיל את הרווחים מהאתר, שהמשתמשים אליו מנויים בחינם. הרשת עשויה לדחות את ההנפקה הראשונה שלה לציבור עד לשנת 2013, כדי להעניק למנכ"ל מארק צוקרברג זמן כדי להגדיל את מכירות הפרסומות ולהוסיף משתמשים, כך אמרו מקורבים לחברה בשבוע שעבר.



פייסבוק מתכננת לבצע עוד רכישות במטרה לגייס כשרונות אשר יבנו ויקימו יישומים נוספים לגולשי האתרים, אשר בין היתר יישאו גם פרסומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully