וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל סלקום: "שיעור הורדת דמי הקישוריות - בלתי מתקבל על הדעת"

אמיתי זיו

8.8.2010 / 7:05



>> "אם ההחלטה לגבי דמי הקישוריות תישאר בעינה, תהיה זו מכה קשה לתעשיית הסלולר" - כך אמר בסוף השבוע מנכ"ל חברת סלקום, עמוס שפירא, בשיחות תדרוך עם עיתונאים. "אני מתקשה להאמין כי המספרים המתייחסים לדמי הקישוריות, כפי שהופיעו בתקשורת בימים האחרונים - נכונים, ואני מקווה שזו אינה החלטתו של שר התקשורת, שכן השר אמר שהוא פתוח לשמוע את טענותינו".

בסוף השבוע שעבר פורסם כי משרד התקשורת מתכוון להוריד את דמי הקישוריות עד ל-5 אגורות עד 2014. ההערכה היא שההורדה הראשונה, שתהיה כבר ב-2010, תהיה לשיעור קישוריות חד-ספרתי. שפירא יצא נגד ההורדה הצפויה בדמי הקישוריות, על אף שיעד ההורדה גבוה מזה שהיה מתוכנן בשלב הראשון, ונוח יותר לחברות הסלולר.



"אם אכן מדובר בשלב הראשון ב-10 אגורות, הרי שמדובר בהורדה של כ-60% - שיעור הורדה גבוה משמעותית מההורדות הנהוגות בעולם ומההורדות שהיו עד כה בישראל. גם מחיר של 5 אגורות ב-2014 הוא מחיר בלתי מתקבל על הדעת".



שפירא הביע תקווה כי משרד התקשורת יזמן את חברות התקשורת לקבל הסברים על התהליך והחישובים שעומדים מאחורי דמי הקישוריות, היות שעד כה לא פירסם המשרד הודעה רשמית ביחס לדיווחים האחרונים. "אני מקווה שנוכל לשמוע משר התקשורת את הנימוקים להחלטתו לפני פרסומה הרשמי, ולהשמיע את השגותינו באופן מסודר. בהחלטה כה קריטית לתעשייה שלמה, זו אינה בקשה מוגזמת", אמר שפירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully