וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פרשת "אנטנה-גייט": הממונה על אייפון 4 באפל עזב את החברה

ניו יורק טיימס

8.8.2010 / 9:18

לא ידוע האם פייפמסטר פוטר מהחברה או התפטר; שמו הורד מאתר החברה



מרק פייפרמסטר, הבכיר באפל אשר היה ממונה על החומרה במכשיר האייפון, עזב את החברה, בעקבות הבעיות באנטנת הדגם החדש של אייפון 4 – פרשה אשר זכתה לכינוי "אנטנה-גייט". לא ידוע האם פייפמסטר פוטר מהחברה או התפטר.



דובר אפל, סטיב דאולינג, אישר את הדיווח על עזיבתו של פייפרמסטר ואמר כי "הוא עוזב את החברה, ובוב מנספילד, סגן נשיא בכיר לענייני הנדסת חומרה של מקינטוש, ייקח על עצמו את התפקיד".



פייפרמסטר החל לעבוד באפל ב-2008, לאחר קריירה בת 25 שנה בענקית המחשוב יבמ, שבה הגיע לדרגים גבוהים. יבמ הגישה תביעה נגד פייפרמסטר בבית משפט פדרלי, בניסיון למנוע ממנו להצטרף לאפל, וזאת בטענה שחתם על הסכם אי תחרות. שני הצדדים הגיעו להסדר לאחר שפייפרמסטר העיד כי לא חשף סודות מסחר.



מיד לאחר שהשיקה אפל את מכשיר האייפון 4 ב-24 ביוני, התלוננו לקוחות רבים על בעיות קליטה, כאשר האצבע או היד באות במגע עם הנקודה השמאלית תחתונה של המכשיר. אפל טענה בתגובה כי מקור התקלה הוא בעיית תוכנה ולא בעיית חומרה, והסתפקה בתחילה בשיווק כיסוי פלסטיק שמסוגל למנוע מגע בין היד למכשיר במחיר של 30 דולר ליחידה. ב-2 ביולי הודתה אפל כי ישנה בעיה באייפון 4, וציינה כי שגיאה בנוסחה לקביעת תצוגת עוצמת הקליטה גורמת להצגת נפילה מופרזת ברמת הקליטה.



לאחר שהמגזין הנחשב "קונסיומר ריפורט" שפך אור על הבעיות ואמר כי לא ימליץ על המכשיר, כינסה אפל מסיבת עיתונאים, בה הגן מנכ"ל החברה, סטיב ג'ובס, על המכשיר. ג'ובס הודה כי ישנה בעיה באייפון, אך אמר כי טלפונים חכמים של חברות מתחרות סובלים גם הם מבעיות דומות. בתגובה לתקלה הציעה החברה כיסוי פלסטיק חינם לבעלי המכשיר.



הרבה גבות הורמו כאשר פייפרמסטר לא נכח במסיבת העיתונאים, אשר בה השתתפו לצד ג'ובס טים קוק, סמנכ"ל התפעול של החברה, ומנספילד. פייפרמסטר, אשר שמו הופיע אתמול בבוקר באתר אפל כבכיר בחברה, נעלם מהאתר מאוחר יותר אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully