וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנון אברמוביץ': עיקרי מסמך גלנט היו ידועים לנו, ולא רק לנו, כבר שבועות רבים

איילה צורף

8.8.2010 / 9:52

על ההחלטה לפרסם את מסמך גלנט: "החלטנו שנאמר שאנחנו חושפים מסמך שחושף את תת התרבות של ההתמודדות"



"עיקרי המסמך היו ידועים לנו, ולא רק לנו, שבועות רבים", סיפר אתמול ל"הארץ" הפרשן המדיני של ערוץ 2, אמנון אברמוביץ'. "אין לנו יכולת לקבוע אם זה מסמך שנעשה על ידי דורשי טובתו של יואב גלנט, או מתנגדיו, אבל החלטנו לומר שאנחנו חושפים מסמך שחושף את תת התרבות של ההתמודדות, וכל הגורמים במערכת היו בדעה שהוא חייב להתפרסם".



באשר לסיכוי כי המסמך מזויף ובהתייחס להכחשות הגורפות של ארד אמר אברמוביץ': "פנינו לכל הגורמים המעורבים כדי לקבל את התייחסותם והמקור שהעביר את המסמך הוא מקור אמין ולא בעל עניין בדברים".



פרסום מסמך הקמפיין שמנהל לכאורה משרד ארד תקשורת, עורר שערורייה מיד עם פרסומו. הכניסה של יועץ תדמית לזירה הצבאית - אם נעשתה - היא טריטוריה חדשה. יועצי התקשורת אמנם שוחים בביצה הביטחונית מזה שנים, אך בכל המקרים היה מדובר בגופים ששכרו יועצים. המקרה האחרון מצביע לכאורה על מועמדים ששכרו יועצים כדי לבנות תדמית. וזאת, עליית מדרגה.

ארד הגיע הבוקר למשטרת מרחב שאול כדי להגיש תלונה במשטרה בעקבות פרסום מסמך הנושא את סמל משרדו, ובו הנחיות אסטרטגיות כיצד ניתן לקדם את מינויו של האלוף יואב גלנט לתפקיד הרמטכ"ל. ארד הכחיש אתמול נמרצות שהמסמך חובר על ידו או על ידי מי מאנשי משרדו, ואף הכחיש שיש לו או לאנשיו קשר כלשהו למרוץ על תפקיד הרמטכ"ל. במשטרת תל אביב כבר הוחלט שהטיפול בתיק יועבר לטיפול המשטרה הארצית.



עם צאתו מתחנת המשטרה אמר ארד לגלי צה"ל כי ידיו נקיות בפרשה וכי המסמך לא נכתב על ידו או על ידי מי ממקורביו. "אני לא יועץ לגלנט או לשום אדם אחד בעניין הרמטכ"לות. הפעם האחרונה שדיברתי עם גלנט היתה לפני שנתיים ומעולם לא נפגשתי איתו מחוץ למשרד", אמר ארד. לדבריו, "יש לי ספקולציות בשאלה מי רוצה ללכלך אותי, אבל בוא נשאיר את זה לחקירת המשטרה".



להרחבה על "מסמך גלנט" לחץ כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully