וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג ליאיר גולדפינגר וסקויה: סוני אריקסון תציע בכל דגמיה את התא הקולי של סיילנט

מאת גיא גרימלנד

8.8.2010 / 10:16

הפיתוח של סיילנט מאפשר לנהל את התא הקולי באופן ויזואלי וידידותי - ובלי צורך להתקשר אליו



>> הסטארט-אפ הישראלי סיילנט קומיוניקיישנס (silent communications) רשם בשבוע שעבר הישג משמעותי. החברה חתמה על הסכם עם סוני אריקסון, שבמסגרתו תשלב סוני את התא הקולי הוויזואלי שלה (visual voicemail) בכל הדגמים שהיא משווקת בעולם.



החברה נמנעה מלהתייחס להכנסות הצפויות מהעסקה, אבל מקס בלובנד, מנכ"ל החברה, מגדיר אותה אסטרטגית. מאחר שסוני אריקסון צפויה להציע את התא הקולי לכל מפעיל סלולרי שיבקש למכור את דגמי סוני - ההערכה היא שהפוטנציאל העסקי מאחורי העסקה מגיע למיליוני דולרים.



תא קולי ויזואלי הוא תוכנה שמאפשרת לכל משתמש לנהל את התא הקולי בסלולר באופן ויזואלי. על מסך הטלפון הסלולרי מוצגת התוכנה המאפשרת פיצ'רים שונים, כמו מענה בהודעת טקסט וחיוג לשולח ההודעה. היתרונות של התוכנה הם האזנה להודעות ללא חיוג לתא הקולי, ניהול ויזואלי של ההודעות ומגוון אפשרויות מענה.



כיום כל המפעילים הסלולריים משתמשים בממשק תוכנה דומה בניהול הודעות טקסט, אבל בכל הקשור לממשק תא קולי אין סטנדרטיזציה. לפני כשנתיים השיקה אפל את ממשק התא הקולי הוויזואלי שלה וזכתה למחמאות רבות. בינתיים רק ורייזון וטי-מובייל מציעות תאים כאלה בכמה מן הדגמים שלהן, וכך גם במכשירים m800-samsung sph ובלאקברי סטורם.



אפרת רמתי, סמנכ"לית פיתוח עסקי בסיילנט, אמרה כי "החברה משדרגת את שירותי הרשת באמצעות ממשק משתמש יעיל וידידותי על גבי הטלפון. הממשק ממומש באמצעות תוכנה שמוטענת לטלפון ומתחברת לכל האופציות שיש על הטלפון וכן לשרת שנמצא ברשת. הארכיטקטורה מאפשרת לתוכנה לרוץ על גבי כל הטלפונים שקיימים כיום בשוק".



מלבד תא קולי ויזואלי, סיילנט מציעה כיום ממשקים לרכישת תוכן, כמו אפליקציות, מוסיקה ומשחקים, וכן שירות talkinsilent, שמאפשר למשתמש להשיב למצלצל באופן אוטומטי וייחודי ("אני כרגע בפגישה, אחזור אליך" וכו').



סיילנט נוסדה ב-2004 על ידי מקס בלובנד, שמכהן כיום כמנכ"ל החברה; שחר היידו, שמכהן כמנהל טכנולוגי ראשי; ונדב דניאל, שכיהן עד לא מזמן כמנהל פיתוח ומנהל שירותים מקצועיים. המשקיע העיקרי בחברה הוא קרן הון סיכון סקויה. נציגה בדירקטוריון הוא חיים סדגר. משקיע נוסף בחברה הוא יזם האינטרנט יאיר גולדפינגר. בחברה הושקעו כמה מיליוני דולרים לאורך השנים והלקוח הראשון שלה היה אורנג' צרפת. עם לקוחותיה נמנים mts ו-tim ספאריקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully