וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה אישרה: פול לנדס מונה לראש הרשות לאיסור הלבנת הון

עמית בן-ארויה

8.8.2010 / 11:56

ההחלטה בעקבות המלצת ועדת האיתור לשר המשפטים יעקב נאמן למנותו לתפקיד



הממשלה אישרה הבוקר את מינויו של עו"ד פול לנדס לתפקיד ראש הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, לאחר שוועדת לאיתור המליצה לשר המשפטים יעקב נאמן למנותו לתפקיד. לנדס, שכיהן כיועץ המשפטי של הרשות בשנים האחרונות, כיהן בחודשים האחרונים כראש הרשות בפועל, לאחר שעו"ד יהודה שפר מונה למשנה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית.



לנדס, 39, הוא בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במשפטים (מסלול מסחרי) בהצטיינות מהפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית. בעבר היה שותף במשרד יהודה רוה ועסק בייעוץ משפטי לחברת דרך ארץ. הוא משמש, בין היתר, כמעריך בינלאומי של מועצת אירופה, לבחינת עמידת מדינות בסטנדרטים הבינלאומיים של איסור הלבנת הון ומימון טרור. כמו כן, משמש לנדס כמשנה ליו"ר הוועדה האופרטיבית של ארגון ה-egmont, המאגד תחתיו כיום 120 רשויות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ברחבי העולם.



נאמן מסר כי "המינוי ראוי ואני מבקש לברך עליו. בטוחני כי לנדס יבצע את עבודתו נאמנה בתפקיד חשוב ומרכזי זה". מנכ"ל משרד המשפטים ד"ר גיא רוטקופף, ציין כי "מדובר בבחירה ראויה ביותר, הן מבחינת אישיותו וכישוריו הבולטים של לנדס, והן מבחינת ניסיונו המקצועי הרב בתחום. אני סמוך ובטוח כי לנדס יוביל את הרשות באופן מקצועי ביותר אשר יתרום באופן משמעותי למאבק בהלבנת ההון ומימון הטרור במדינת ישראל ובזירה הבינלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully