וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלמוביל תתחיל לייעץ למעוניינים ביבוא אישי של מכוניות יוקרה משומשות ממרצדס

דניאל שמיל

8.8.2010 / 13:40

מדובר במכוניות שהיו שייכות לעובדי מרצדס העולמית, ונמכרו כעבור שנה אחרי השבחה קלה



כלמוביל, יבואנית מרצדס, נוקטת באסטרטגיה מעניינת כדי להתמודד עם היבוא האישי. החברה תתחיל בקרוב לשמש כמתווכת בעסקות יבוא אישי מול מרצדס העולמית, ותאפשר להזמין מכוניות משומשות מהיצרן עצמו.




מדובר במכוניות שהיו שייכות לעובדי מרצדס העולמית, ונמכרו כעבור שנה (אחרי השבחה קלה). כלמוביל תפעל כיועצת, ותלווה את תהליך המכירה ללא החזקת מלאי משלה. בחברה מדגישים כי היא תקפיד לפעול לפי החוק.



הפעילות החדשה הוכרזה במסגרת שינוי ארגוני נוסף בחברה, המייבאת מכוניות של יונדאי, מרצדס ומיצובישי וכן מסחריות ומשאיות מתוצרת מרצדס, מיצובישי פוסו ופרייטליינר. כחצי שנה אחרי שהוקמה קבוצת רכב פרטי בראשות דן אורנשטיין (למעשה, איחוד של חטיבות יונדאי ומיצובישי), מופרדת חטיבת מרצדס לשתי "קבוצות".



הקבוצה הראשונה היא לרכבי עבודה ותשתיות, ותנוהל על ידי אמיל קרעין, מנהל חטיבת מרצדס. היא תהיה אחראית לשיווק משאיות, מסחריות אוטובוסים ואף מוניות וכן על סחר במשאיות משומשות. כלמוביל מכריזה כי בכוונתה לייבא מותגי משאיות נוספים, אולי מסין.



הקבוצה השנייה תעסוק ביבוא רכבי יוקרה, ובראשה יעמוד אריאל פינטו (מנכ"ל חטיבת מיצובישי לשעבר). היא תהיה אחראית על מכירת מרצדס וסמארט, סחר ברכב משומש וכן ביבוא אישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully