וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בוול סטריט: הבנק הפדרלי צפוי להשאיר את הריבית בשפל

רונית דומקה

8.8.2010 / 16:12

השבוע יפורסמו נתוני מדד המחירים לצרכן והמכירות הקמעוניות; טאואר וריטליקס יפרסמו דו"חות רבעוניים



לאחר שהשבוע שעבר הסתיים בירידות בבורסות וול סטריט, על רקע נתוני התעסוקה המאכזבים בארה"ב, יצפו המשקיעים השבוע להחלטת הריבית של הבנק הפדרלי ולשלל נתוני מקרו, בהם המכירות הקמעוניות.



ביום שישי ננעלה וול סטריט בירידות. דאו ג'ונס נחלש ב-0.2%, נאסד"ק איבד 0.2% ו-s&p 500 החסיר 0.4%, אך בסיכום שבועי הוסיף דאו ג'ונס 1.8%, נאסד"ק התחזק ב-1.5% ו-s&p 500 עלה ב-1.8%.



ביום שלישי הקרוב תיפגש ועדת השווקים הפתוחים של הבנק הפדרלי, לאחר שבשבוע שעבר דיווח משרד העבודה האמריקאי כי בחודש יולי איבד שוק התעסוקה בארה"ב 131 אלף משרות, כמעט פי שניים מהתחזיות, ולנוכח נתוני מקרו מאכזבים נוספים שפורסמו באחרונה. ההערכות הן כי הבנק הפדרלי יותיר את הריבית בשפל של 0.25% שבו היא מצויה מאז דצמבר 2008.




נתוני המקרו שיפורסמו השבוע ישפכו אור על מצב מגזר הייצור והצריכה הפרטית בארה"ב. ביום שלישי יפורסמו נתוני יעילות הייצור לרבעון השני, אשר לפי תחזיות אנליסטים צפויים להצביע על עליה של 0.1% בלבד, לאחר עליה של 2.8% ברבעון הראשון. באותו יום יפורסמו המלאים הסיטוניים.
ביום רביעי יפורסם מאזן הסחר של ארה"ב לחודש יוני. אנליסטים צופים התרחבות במאזן ל-42.5 מיליארד דולר.



השבוע יינעל עם נתוני המכירות הקמעוניות ומדד המחירים לצרכן לחודש יולי. על פי הערכות, צפוי היקף המכירות הקמעוניות לעלות ב-0.5%, לאחר ירידה של 0.5% ביוני. האינפלציה צפויה להישאר מתונה, בשיעור של 0.2%, לפי התחזיות.



לאחר שמרבית החברות בארה"ב כבר פרסמו את דו"חותיהן לרבעון השני, ימשיכו המשקיעים לעקוב אחר דו"חות של חברות נוספות. וולט דיסני תפרסם את דו"חותיה ביום שלישי לאחר נעילת המסחר. ביום רביעי תפרסם סיסקו את דו"חותיה הרבעוניים. אנליסטים צופים כי תדווח על רווח של 42 סנט למניה עם הכנסות של 10.86 מיליארד דולר.



בגזרת החברות הישראליות, יפרסמו ביום שלישי את דו"חותיהן , . ביום רביעי יפורסמו דו"חות גיוון אימגי'נג ו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully