וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופן סקיי מקבוצת אי.די.בי תייצג את חברת התעופה הלאומית הרוסית בישראל

זוהר בלומנקרנץ

8.8.2010 / 16:31

איירופלוט טסה ל-95 יעדים ב-48 מדינות ברחבי העולם



נוחי דנקנר מתרחב: חברת אופן סקיי, מקבוצת ממשיכה לצמוח. היום (ראשון) הודיעה החברה על חתימת הסכם חדש עם חברת התעופה הלאומית הרוסית - איירופלוט - לייצוגה בהטסת נוסעים ובתחום הקרגו, בישראל.



איירופלוט החלה את טיסותיה בין תל אביב למוסקבה ב-1 באוגוסט 2010. הטיסות הסדירות מתבצעות כרגע באמצעות מטוסי איירבס דגם 320. עם הגידול בתפוסה יתבצעו הטיסות במטוסי איירבוס 330. החברה הצטרפה למערכת הסליקה bsp ותעבוד מול כלל סוכני הנסיעות בישראל.



לדברי אפרים פורטיס, יו"ר ומנכ"ל אופן סקיי, "החברה החלה לשווק את קו הטיסות תל אביב-מוסקבה וליעדי המשך מעבר של איירופלוט, בתחילת אוגוסט עם 5 טיסות שבועיות סדירות. מדובר בפעילות הפותחת אופקים חדשים לנוסע הישראלי המטייל כמו גם לאיש העסקים. מוסקבה אף תשווק כתחנת מעבר ל-95 היעדים של החברה הפרוסים ב-48 מדינות. הצטרפותה של איירופלוט לאופן סקי מהווה חיזוק לבסיס החברה המייצגת 36 חברות תעופה בישראל.



אופן סקיי נמנית עם החברות הגדולות בייצוג חברות תעופה זרות (general sales agent) בישראל. החברה מייצגת 36 חברות תעופה זרות להובלת נוסעים ומטענים.



כמו כן, מחזיקה אופן סקיי במניות חברת aviareps בשיעור של 25.1%, שהינה אחת מחברות ה-gsa הגדולות בעולם ומתמחה בייצוג חברות תעופה, רשתות בתי מלון וארגוני תיירות בעולם.



איירופלוט הוקמה על ידי ממשלת רוסיה ב-1923 והינה אחת מחברות התעופה הוותיקות בעולם. לחברה צי של 110 מטוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully