וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי דורות ביוניון מוטורס: רן דנאי מונה למנכ"ל במקום מיכה כרמון

דניאל שמיל

8.8.2010 / 17:21

לפני 4 שנים, בגיל 33, הפך דנאי למנכ"ל לקסוס ישראל והיה אחראי על הפעילות של המותג בארץ



מנכ"ל צעיר לטויוטה ישראל: רן דנאי, מנכ"ל לקסוס, התמנה היום למנכ"ל יוניון מוטורס, וייכנס בסוף השנה לתפקיד במקום מיכה כרמון, שיקבל את התפקיד מנכ"ל לפרויקטים מיוחדים בקבוצה.



דנאי, 37, הוא אחד המנהלים הצעירים והמבטיחים בענף הרכב. הוא בעל תואר בניהול וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב ותואר mba מבית הספר למינהל קלוג בשיקגו. יחד עם אחיו, אופיר דנאי, הקים את החברה להזמנת רכב שכור בחו"ל "אופרן" ומאוחר יותר עבד בחברת הייעוץ הבריטית "בוז אלן". כאשר חזר לארץ הפך למנהל מותג סמארט בכלמוביל ומשם עבר לתפקיד מנהל השיווק והמכירות של מרצדס בישראל. ב-2006, בגיל 33, הפך למנכ"ל לקסוס ישראל והיה אחראי על הפעילות וההחדרה של המותג בארץ.



המנכ"ל היוצא, מיכה כרמון, עובד ביוניון מוטורס משנת 1991 ומשמש כמנכ"ל מ-2005. תחת ניהולו עלה נתח השוק של טויוטה מ-7% לכ-10% וכמות סוכנויות המשנה עלתה. כרמון יתמנה למנכ"ל פרויקטים מיוחדים בקבוצת ג'ורג' חורש ויהיה חבר ויועץ במועצת המנהלים של יוניון מוטורס.



בחברה טוענים כי חילופי התפקידים נעשו בהתאם להחלטה שהתקבלה בחברה לפני שנים, לפיה מנהלים בכירים יפנו את מקומם בגיל 65. בענף הרכב מעריכים כי פרישתו של כרמון זורזה בשל הטיפול המהוסס בפרשת הקריאה לתיקון, ומציינים כי השמועות על מיניו של דנאי החלו להתרוצץ בשיא תקופת המשבר.



ג'ורג' חורש, הבעלים של יניון מוטורס ולקס מוטורס, בהתבטאות נדירה, אמר כי "סבב המינויים בקבוצה משקף היטב את המדיניות שלנו לקדם שידרה ניהולית צעירה ועם זאת להמשיך וליהנות מהניסיון ומהידע של המנהלים הוותיקים והמצליחים. מיכה כרמון מצטרף לניהול ופיתוח העסקים ברמת הקבוצה וללא ספק יוכל לתרום רבות מהידע והניסיון הרב שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully