וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר דו"ח חמור: יו"ר הסתדרות האקדמאים התפטר

חיים ביאור

9.8.2010 / 12:15

ועדת הביקורת בראשות חנוך ליבנה קבעה שהסתדרות האקדמאים מתנהלת באופן "בלתי סביר לחלוטין



>> יו"ר הסתדרות האקדמאים במדעי החברה והרוח (מח"ר), ראובן גולדברג, הודיע ביום חמישי האחרון כי החליט לפרוש מתפקידו - שנה לפני המועד המתוכנן. בהודעה שהעביר גולדברג הוא נימק את צעדו ב"סיבות רפואיות". בעקבות פרישתו, יתכנס מרכז המח"ר ב-5 בספטמבר לבחירת מועמד אחר.



התפטרותו של גולדברג באה כשבעה חודשים לאחר שפורסם ב-themarker כי ועדת הביקורת של בית נבחרי ההסתדרות הכללית (בינ"ה) הכינה דו"ח חמור על אי סדרים בפעילותה של הסתדרות האקדמאים, המייצגת 26 אלף עובדים אקדמאים. ועדת הביקורת, בראשות חנוך ליבנה, קבעה שהסתדרות האקדמאים מתנהלת באופן "בלתי סביר לחלוטין, מכיוון שוועדות רבות שמונו במסגרתה אינן פועלות, ובבחירות הפנימיות שהתקיימו בה נמצאו ליקויים רבים". ועדת הביקורת קבעה כי גולדברג "פעל לפי שיקולים לא ראויים, תוך ניצול הקופה הציבורית לרדיפתו האישית של יריבו".



בתגובה אמר גולדברג: "החלטתי להתפטר כי עבודתי היא בגדר קריעת ים סוף ומחייבת אותי לגמוא 800 ק"מ מדי שבוע, ואני כבר בן 70. מסקנות ועדת הביקורת בנוגע אלי הן בושה וכלימה. המסקנות האלה עוברות כעת שינויים, ובכל מקרה אין לכך קשר להקדמת פרישתי".



גם מנכ"ל ההסתדרות, גדי לוטן, פורש בסוף החודש, לאחר שנים רבות בתפקיד ולאחר שרבות מסמכויותיו נלקחו ממנו. לוטן עומד להתמנות למנכ"ל חברת פילת העוסקת במיון עובדים ובייעוץ בתחום הקריירה. הוא יחליף בתפקיד את דרור שפר, שימונה למנכ"ל פילת אינטרנשיונל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully