וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראייר מקבוצת אי.די.בי תיירות תקלוט מטוס שני מדגם איירבוס A-320

זוהר בלומנקרנץ

9.8.2010 / 15:29

ההצטיידות במטוסים חדשים של איירבוס היא חלק מהשינויים שעוברת ישראייר



חברת ישראייר תקלוט מטוס חדש מדגם איירבוס a-320 בתחילת ספטמבר. מדובר במטוס חדש, שני מדגם זה, שרכשה חברת התעופה. המטוס הראשון החל בביצוע טיסות מסחריות בקווי החברה מישראל לחו"ל ובחזרה באמצע יולי, כפי שנודע היום (ב') ל-themarker.



זו הפעם הראשונה שחברת תעופה ישראלית רכשה מטוס מיצרנית המטוסים האירופאית. עלותו של כל מטוס נאמדת בכ-40 מיליון דולר. ישראייר ממתינה לאישור מיוחד של רשות התעופה האזרחית (רת"א) להפעלתו של המטוס בראשונה משדה התעופה דב בתל-אביב לאילת. זאת בנוסף לטיסותיו מנתב"ג לעיר הנמל הדרומית אשר תתחרנה בקו התעופה הפנים ארצי החדש של אל על שנחנך ב-1 לאוגוסט.

ההצטיידות במטוסים חדשים של איירבוס היא חלק מהשינויים שעוברת ישראייר, במסגרת פעילותה של קבוצת idb תיירות. בשבוע שעבר נחשף כי הקבוצה וקרן סקיי, בניהולם של צבי יוכמן וניר דגן, סיכמו כי הקרן תשקיע 15 מיליון דולר ב-idb תיירות באמצעות אג"ח להמרה - מהלך שנועד להאיץ את פיתוחה העסקי של הקבוצה בדגש על מיצוי הסינרגיות והיתרונות היחסיים שלה.



צבי יוכמן התמנה ליו"ר פעיל של idb תיירות לצידו של חיים גבריאלי. דוד קמיניץ, שכיהן ב-3 השנים האחרונות כמנכ"ל דלק ישראל ולפני כן של חברת הכבלים הוט ושל ברק 013, התמנה למנכ"ל idb תיירות על מקומו של אבי בן אסייג, שפרש מתפקידו.



idb תיירות פעילה במגוון תחומים בענפי התעופה והתיירות ומחזיקה במותגי ישראייר, דיזנהאוז, צבר, נתור, יוניטל, יוסי טורס, אופן סקיי ועידן חדש. מחזור פעילותה עומד על כ-3 מיליארד שקל בשנה. קרן סקיי הוקמה בספטמבר 2005 ע"י צבי יוכמן וניר דגן כקרן private equity להשקעה בחברות ישראליות בוגרות. בין חברות הפורטפוליו של הקרן, נטלי סקיולייף וקרגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully