וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח יאט"א: התאוששות ענף התעופה מהירה מהצפוי - רווח של 2.6 מיליארד דולר ב-2010

זוהר בלומנקרנץ

9.8.2010 / 16:06

החל מיולי השנה הושק פרוייקט שירכז את כל הכבודות של חברות התעופה במאגר נתונים אחד



דו"ח חדש של הארגון הבינלאומי של חברות תעופה סדירות,יאט"א (iata) מגלה אופטימיות זהירה לגבי מצב תעשיית התעופה וקובע כי "ההתאוששות הינה מהירה מהצפוי". תחזית הארגון הבינ"ל עומדת כרגע על רווח של 2.6 מיליארד דולר לתעשיית התעופה ב-2010, כך עולה מפרטי הדו"ח שהעביר מנכ"ל יאט"א בישראל, קובי זוסמן, למנהלי ענף התעופה והתיירות בארץ.



"יחד עם זאת, הענף עדיין ניצב בפני אתגרים רבים כאשר השוק האירופאי עדיין לא התאושש מהמשבר. ענן האפר הוולקני מהווה קריאה לתעשייה להתאחד ולגבש מדיניות גלובלית", כפי שנכתב בדו"ח.



לדברי ג'ובאני ביסיניאני, מנכ"ל iata העולמית, "משבר האפר הוולקני מחזק את העובדה כי התעופה נמצאת בבסיס החיים המודרניים והכלכלה הגלובלית ולכן אל לנו להסס ולדרוש מדיניות טובה יותר מצד הממשלות השונות בכל הנוגע למדיניות התעופה".



אירופה חייבת להציג, עפ"י מנכ"ל יאט"א, חסכון של 6.6 מיליארד דולר על ידי european single sky ולבחון מחדש את חוקי זכויות הנוסעים הבעייתיים שלה. "כמו כן עלינו להאבק ברשויות המסים במדינות השונות בנוגע למסים שונים שמוטלים על התעשייה חדשות לבקרים", המשיך ביסיניאני.



"כנס icao (הארגון הבינלאומי של התעופה האזרחית) השנתי מהווה הזדמנות מצוינת לרתום את הממשלות השונות למטרות השאפתניות שלנו בנושאי שינויי האקלים", הדגיש ביסיניאני. "מעבר לכך, יאט"א עושה מאמצים לרתום את כל בעלי העניין לבניית תעשייה יציבה מבחינה כלכלית ובנושאי איכות הסביבה".



החל מיולי השנה הושק פרוייקט נוסף בשם: abr) automated baggage rulos) שמטרתו היא לרכז את כל הכבודות של חברות התעופה במאגר נתונים אחד. כתוצאה מכך ייהנו חברות התעופה מגבייה יעילה ופשוטה של העמלות בגין כבודת הנוסעים בכל שלבי המכירה והטרום טיסה, וכן פרויקט זה יניב רווח פוטנציאלי לחברות התעופה על סך 600 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully