וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב ארלון חתמה על הסכם שכירות עם רשת הסופרמרקטים הסרבית DIS בפרויקט בבלגרד

מיכאל רוכוורגר

9.8.2010 / 19:50

לאחר מסירת המרכול ל-DIS תקבל אביב ארלון דמי שכירות שנתיים בגובה של כ-540 אלף יורו



חברת , שבבעלות דורון אביב, דפנה הרלב אייל לב ארי ויפתח אלוני, דיווחה היום כי חתמה על הסכם שכירות ארוך טווח עם רשת הסופרמרקטים הסרבית dis.



במסגרת ההסכם תבנה החברה ותשכיר ל-dis שטח של כ-4,000 מ"ר, שישמש כסופרמרקט בפרויקט gardenia בעיר בלגרד בסרביה. הסכם השכירות הינו למשך 10 שנים ויוארך באופן אוטומטי ל-10 שנים נוספות.



פרויקט gardenia הינו פרויקט המשלב בנייה למגורים ולשימוש מסחרי. כניסת ההסכם לתוקף מותנית בקבלת היתר בנייה והשגת מימון בנקאי לבניית המרכול.




דורון אביב, יו"ר קבוצת אביב ארלון ציין כי: "נכנסנו לפעילות בסרביה מתוך ידיעה כי זו מדינה בה לא מתקיימת בועת נדל"ן, השוק שם פחות ממונף והיא עברה יחסית טוב את המשבר הכלכלי. העסקה שנחתמה היום הינה למעשה הסכם שכירות ראשון עבור פרויקט gardenia בסרביה ומהווה עסקה שנייה של אביב ארלון עם רשת dis אשר תהווה שוכר עוגן במרכז העתידי".



"dis הינה רשת מרכולים מקומית, בת 7 סניפים ועוד עשרות חנויות, הנהנת ממוניטין רב ומועדפת בשל מחיריה האטרקטיביים. יש לנו היכרות מוקדמת וניסיון טוב עם dis אשר שכרה מאיתנו שטח לסופרמרקט שנפתח לקונים באפריל השנה במרכז המסחרי פנצ'בו הסמוך לבלגרד. אנו ממשיכים לפעול הן בפיתוח פעילותנו בסרביה והן בבחינת עסקאות חדשות בארה"ב".



אביב ארלון (לשעבר יולי שוקי הון) הינה חברה בשליטתם של דורון אביב, דפנה הרלב, אייל לב ארי ויפתח אלוני. החברה עוסקת בייזום ופיתוח נדל"ן בסרביה ובארה"ב. החברה השלימה את תהליכי כינוס הנכסים וקבלת הבעלות במרכז מסחרי בפלורידה בארה"ב לאחר שרכשה שטר חוב עם שעבוד מדרגה ראשונה בסוף שנת 2009. כמו כן החברה מפתחת פרויקטים למסחר ולמגורים בסרביה. בכוונת החברה להתמקד ברכישה, פיתוח וניהול של נדל"ן מניב והשקעות פיננסיות הקשורות בנדל"ן בארה"ב.



אביב ארלון (לשעבר יולי שוקי הון) הינה חברה בשליטתם של דורון אביב, דפנה הרלב, אייל לב ארי ויפתח אלוני. החברה עוסקת בייזום ופיתוח נדל"ן בסרביה ובארה"ב. החברה השלימה את תהליכי כינוס הנכסים וקבלת הבעלות במרכז מסחרי בפלורידה בארה"ב לאחר שרכשה שטר חוב עם שיעבוד מדרגה ראשונה בסוף שנת 2009. כמו כן החברה מפתחת פרויקטים למסחר ולמגורים בסרביה. בכוונת החברה להתמקד ברכישה, פיתוח וניהול של נדל"ן מניב והשקעות פיננסיות הקשורות בנדל"ן בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully