וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חסכתי לבד וההורים הוסיפו קצת"

רותי לוי

10.8.2010 / 6:51



שם: תומר גולדגרבר

גיל: 11.5



ב-1 בספטמבר יעלה תומר גולדגרבר החיפאי לכיתה ו'. את הגאדג'ט מנקר העיניים שהביאו לו הוריו מניו יורק הוא לא ייקח אתו לבית הספר. בינתיים, בחופש הגדול, הוא צמוד למושא אהבתו החדש - אייפד 32gb עם wi-fi.



למרות גילו הצעיר, תומר הוא בלוגר פעיל הכותב על התחום, ובימי החופש הספיק כבר לפתח ממשק עברי למחשב הטאבלט של אפל יחד עם נער נוסף.



"אני מתעדכן מהפורומים שבהם אני גולש, מעדכן את האתר שלי, הטוויטר והפייסבוק שלי. בבית אני על המחשב הרגיל רוב הזמן, כי יש לו עם מסך גדול יותר והוא בעל יכולת ריבוי משימות (מולטי-טסקינג) שתגיע לאייפד רק בשנה הקרובה", הוא מספר.



שותפו לפיתוח הממשק העברי הוא אביב ממן, בן 16 המתגורר בדימונה. את 237 הקילומטרים שהפרידו בין השניים צימצמו שעות ארוכות על האי.סי.קיו, ומתוך הקשר הווירטואלי הזה נולד הפרויקט iutf8 - ממשק עברי לאייפד שניתן להורדה בחינם. עד כה נספרו 800 הורדות, ולפי ההערכות כי בישראל קיימים 1,500-2,000 מכשירי אייפד - בכשליש עד מחצית מהם מותקנת האפליקציה שבנו גולדגרבר וממן.



ומה אומרים ההורים?



"ההורים חשבו שהאייפד לא יהיה לי נוח בגלל הגודל שלו ובגלל שהוא לא נכנס לכיס. הם ניסו לשכנע אותי לא לקנות, אבל חסכתי כסף לבד, ובסוף הם הוסיפו לי קצת, קניתי אותו ואני מרוצה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully