וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשיינים: דירקטוריון מכון היצוא מחפש מחליף למנכ"ל

אורה קורן

10.8.2010 / 6:51

בלעדי לטענת תעשיינים, החיפוש אחר מחליף למנכ"ל אבי חפץ מתנהל כבר כמה חודשים ללא תוצאות. מכון היצוא: "מערכת היחסים בין מועצת המנהלים למנכ"ל תקינה"



>> גורמים בדירקטוריון מכון היצוא עוסקים בימים אלה בשינויים מינהליים רחבי היקף במכון. בכלל זה נבחנת אפשרות למנות מחליף למנכ"ל, אבי חפץ - כך מסרו תעשיינים. לדבריהם, החיפוש אחר מחליף מתנהל כבר כמה חודשים, ללא תוצאות.

השינויים המבניים במכון המתבצעים בימים אלה, כוללים מינוי סמנכ"ל בכיר ושני סמנכ"לים רגילים, וצפויים לחזק את עבודת המטה של המכון בתחומי פיתוח עסקי ותשתיות.



ממכון היצוא נמסר כי "המכון נמצא בתנופת עשייה ופעילות נרחבת לקידום היצוא. מערכת היחסים בין מועצת המנהלים למנכ"ל המכון תקינה. אין בכוונתנו להתייחס לשמועות".



חפץ מונה לתפקיד בינואר 2009 על ידי היו"ר הקודם של מכון היצוא, דוד ארצי, שהוחלף לפני כשנה על ידי עמי אראל. חפץ, 55, בעל תואר שני בתקשורת מהאוניברסיטה העברית בירושלים, שימש לפני מינויו יועץ אסטרטגי לפיתוח עסקים בארגונים כלכליים וסמנכ"ל שיווק ברכבת ישראל ב-1998-2006. במסגרת כהונתו בתפקיד זה היה אחראי על גיבוש האסטרטגיה השיווקית ששידרגה את תדמית הרכבת ככלי תחבורה. לפני כן כיהן כראש אגף תקשורת ברשות הנמלים.



מכון היצוא הוא הזרוע לקידום מדיניות היצוא של הממשלה והגוף המקשר בינה למגזר העסקי. המכון פועל לקידום יצוא, בעיקר של חברות קטנות ובינוניות. במכון היצוא כ-80 עובדים לאחר ש-14 עובדים פרשו בשנה האחרונה. תקציבו ל-2010 היה 61 מיליון שקל.



בימים אלה מתמקד המכון בתוכנית שביט ובתוכנית ההמשך שלה, לעידוד היצוא למדינות נבחרות, ובהן סין, הודו וברזיל. בנוסף מפעיל המכון תוכנית סיוע ליצואנים ערבים מתחילים וקטנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully