וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יינון קרייז מרחיב את פעילותו בארה"ב: אנדמול רכשה חברת הפקות ריאליטי אמריקאית

סוכנויות הידיעות

10.8.2010 / 11:24

שווי העסקה מוערך ביותר מ-600 מיליון דולר



אנדמול, חברת ההפקות ההולנדית שבראשה עומד הישראלי לשעבר יינון קרייז, ממשיכה להתרחב ורוכשת חברת הפקות ריאליטי אמריקאית. החברות לא סיפקו מידע לגבי תנאי העסקה, אך מקורות מקורבים אמרו ל"הוליווד ריפורטר" כי היא מוערכת בשווי של יותר מ-600 מיליון דולר.



אנדמול, שיצרה את להיט הריאליטי "האח הגדול", רכשה את השליטה בחברת אותנטיק אנטרטיינמנט. אותנטיק, שהוקמה בשנת 2000, אחראית להפקתן של תוכניות ריאליטי עבור ערוצי הכבלים בראוו, פוד נטוורק ו-tlc. בין התוכניות שהפיקה "ace of cakes" ו-"toddlers and tiara.



אנדמול, שיצרה את להיט הריאליטי "האח הגדול", רכשה את השליטה בחברת אותנטיק אנטרטיינמנט. אותנטיק, שהוקמה בשנת 2000, אחראית להפקתן של תוכניות ריאליטי עבור ערוצי הכבלים בראוו, פוד נטוורק ו-tlc. בין התוכניות שהפיקה "ace of cakes" ו-"toddlers and tiara".



העסקה מגיעה לאחר מספר רכישות שערכה אנדמול בתקופה האחרונה. במארס רכשה אנדמול את השליטה בחברת ההפקות הרוסית weit media, שנוסדה ומנוהלת על ידי טימור ויינסטיין - אחד המפיקים המצליחים ביותר ברוסיה. בחודש נובמבר ביצעה אנדמול שלוש רכישות של חברות הפקה בריטיות תמורת סכום כולל של 40 מיליון ליש"ט (67 מיליון דולר) - עסקות שהפכו את אנדמול לחברת ההפקות העצמאית הגדולה ביותר בבריטניה במונחי מכירות.



יינון קרייז, יו"ר ומנכ"ל אנדמול, אמר כי "הרכישה ממשיכה את אסטרטגיית הצמיחה הגלובלית של אנדמול, המשלבת צמיחה אורגנית עם התרחבות באמצעות רכישות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully