וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל סונול הודיע על התפטרותו; יו"ר הוועד: אני מברך על הצעד

חיים ביאור

10.8.2010 / 17:57

תמיר פוליקר כיהן בתפקיד מאז 2007, לאחר 7 שנים בקבוצת עזריאלי בתפקידי מנהל כספים וסגן נשיא הקבוצה



מנכ"ל חברת סונול, תמיר פוליקר, הודיע היום על התפטרותו מתפקידו, כך מסרה החברה האם של סונול, גרניט הכרמל, שבבעלות דוד עזריאלי. פוליקר (45) כיהן בתפקיד מאז 2007, לאחר שמילא במשך 7 שנים תפקידים בקבוצת עזריאלי, כמנהל כספים וסגן נשיא הקבוצה.



פוליקר פורש על רקע הידרדרות ביחסי העבודה בחברה הבת של סונול, ספרינג מוטורס. המתדלקים ומנהלי התחנות של החברה הכריזו מספר פעמים על שיבושים ועל שביתה. ההסתדרות, שתמכה בצעדי העובדים נגד ההנהלה, נתנה את חסותה להקמתו של ועד עובדים, שהמשיך להוביל מאבקים של העובדים נגד ההנהלה ואף אישית נגד פוליקר.



גם הסתדרות העובדים הלאומית הקימה ועד עובדים בסונול ובין שני הוועדים התנהל מאבק על השאלה מי ייצג את עובדי החברה מול ההנהלה. הודעת הפרישה של פוליקר באה בעת שבית הדין הארצי לעבודה, בראשות השופט סטיב אדלר, התכנס כדי לדון בשאלה איזה משני הוועדים הוא הגוף היציג של העובדים. עד לרגע כתיבת שורות אלה השופט אדלר טרם נתן את החלטתו בנושא.



יו"ר הוועד מטעם ההסתדרות הכללית, שמעון שטרית, אמר בעקבות התפטרותו של פוליקר: ”בתקופתו של פוליקר הפכו יחסי העבודה לבעייתיים יותר ויותר. ביטוי לכך היה פיטוריהם של 22 עובדים שכל חטאם היה בכך שהם הצטרפו לוועד. רק אחרי מאבק קשה שניהלו הוועד וההסתדרות, העובדים הוחזרו לעבודה. אני מברך על לכתו של פוליקר ומקווה שהמנכ"ל הבא שימונה לסונול, ידע טוב יותר איך להתנהל עם העובדים".



פוליקר אמר כי החליט לעזוב בשל "תחושת מיצוי". לדבריו, הוא קיבל לידיו חברה מפסידה והפך אותה, יחד עם הצוות הניהולי, לרווחית. הוא הוסיף כי מספר תחנות הדלק של סונול גדל בתקופת כהונתו מ-214 ל-227 ומספר חנויות הנוחות שלה עלה מ-26 בלבד ל-147.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully