וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי ויזנר מונה למנכ"ל חטיבת הקמעונות של וריפון; רו"ח אלדד ברק מונה למנכ"ל תדיראן טלקום

עידו סולומון

10.8.2010 / 18:52

צחי דרור מונה למנהל טכני ללקוחות פרמייר בחטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס ■ עודד ענבר מונה לתפקיד מנכ"ל חברת הברוקראז' IEB – Israel Equity & Bonds ■ ד"ר מירי קרן מונתה לנשיאת האיגוד העולמי לבריאות הנפש של התינוק - WAIMH ■ דליה צוקרמן



אודי ויזנר מונה למנכ"ל חטיבת הקמעונות של וריפון



בתפקידו האחרון כיהן ויזנר כמנכ"ל חטיבת ה-erp בקבוצת one1. קודם לכן שימש בין היתר כמנכ"ל זרוע הפעילות הבינלאומית של קבוצת תקשוב, מנכ"ל בזק זהב, ומנהל חטיבת המכירות של sun microsystems בישראל. כמו כן, שימש בתפקידי ניהול שיווק ומכירות שונים בתחומי ההיי-טק והטלקום וקודם לכך שירת בחיל האוויר בפיתוח פרויקטי אמל"ח מתקדמים. ויזנר הוא בוגר תואר בהנדסת חשמל מהטכניון ובעל תואר שני במנהל עסקים בהצטיינות מאוניברסיטת בר אילן.



רו"ח אלדד ברק מונה למנכ"ל תדיראן טלקום



בדצמבר 2009 מונה ברק לדירקטור ולאחראי על מחלקת הכספים ובמאי 2010 מונה לתפקיד ממלא מקום המנכ"ל על ידי בעלת השליטה הקודמת של החברה, אפריקה ישראל. לתדיראן טלקום הגיע ברק לאחר ששימש כמנכ"ל בית ההשקעות של אפריקה ישראל.



צחי דרור מונה למנהל טכני ללקוחות פרמייר בחטיבת האינטגרציה ותשתיות של מטריקס



במסגרת תפקידו, דרור יבצע פעילות שוטפת מול לקוחות נבחרים על מנת להבטיח את הקשר הרציף עם מטריקס ועל מנת לסייע ללקוחות להיות בחזית הטכנולוגיה. בעשור האחרון ביצע דרור תפקידים טכניים מגוונים בחטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס והיה אחראי לפרויקטים מורכבים בארגונים כגון: איילון חברה לביטוח, ביטוח ישיר, מכללת צפת, easyforex ועוד. לדרור ידע רחב באינטגרציה וטכנולוגיות של מגוון יצרנים בעולם התשתיות בינהם: hp, emc, ibm, vmware והוא מחזיק בהסמכות מקצועיות רבות, כגון: microsoft mcse, fortinet fcmsp, emc clariion performance, hp certified professiona ועוד.



עודד ענבר מונה לתפקיד מנכ"ל חברת הברוקראז’ ieb – israel equity & bonds



בתפקידו האחרון כיהן ענבר כמנכ"ל חברת קופות הגמל של בית ההשקעות פסגות. לפני כן כיהן כסמנכ"ל בחברת כלל פיננסים גמל. ענברהנו עו"ד בהכשרתו בעל התמחות בדיני ני"ע ובורסה, ובעל תואר mba מאוניברסיטת ת"א בהתמחויות מימון ואסטרטגיה.



מינויים חדשים בקבוצת כלמוביל



אריאל פינטו יעמוד בראש קבוצת רכבי היוקרה של כלמוביל שתעסוק במכלול היבוא והמכירה של רכבי מרצדס וסמארט פרטיים חדשים, שירות יבוא אישי לרכבי מרצדס משומשים, ומחלקת טרייד אין ייעודית לדגמי יוקרה.



אמיל קרעין יעמוד בראש קבוצת רכבי העבודה והתשתית של כלמוביל וירכז את פעילויות השיווק המכירה ושרות של מותג מרצדס בתחום רכבי עבודה, תשתיות, היסעים, מוניות, מסחריות קלות ובינוניות, משאיות כבדות וייעודיות, אוטובוסים ומשאיות קלות של קאנטר.

ד"ר מירי קרן מונתה לנשיאת האיגוד העולמי לבריאות הנפש של התינוק - waimh



קרן הקימה את הסניף הישראלי של האיגוד בשנת 2000 וכיהנה כנשיאתו בין 2003 ל-2007. כיום היא מכהנת כנשיאה לשם כבוד של סניף waimh הישראלי. קרן היא פסיכיאטרית לילדים ונוער, מנהלת את היחידה הקהילתית הראשונה לפסיכיאטריה של גיל הינקות בישראל, שנוסדה ב-1996, המשתייכת לחטיבת הילדים והנוער במרכז לבריאות הנפש גהה, שירותי בריאות כללית.



במשך שבע שנים שימשה כמדריכה וחונכת של הפרויקט הלאומי להטמעת יחידות בריאות נפש לתינוקות, תחת החסות המשותפת של משרד הבריאות וקרן סקט"א-רש"י, והקימה יחד עם פרופ' סם טיאנו את המרכזים בין השנים 2006-1996, כשהיא עוסקת בפרקטיקה ישירה במרכז לתינוקות במצוקה והזנחה רגשית בפתח-תקווה.



במקביל היא גם יועצת למעון הפעוטות הממתינים לאימוץ בת"א, ויועצת במרפאת הפרעת אכילה לגיל הרך של ביה"ח לילדים ע"ש שניידר בפתח תקווה. היא מרצה בפסיכיאטרית ילדים בבית הספר לרפואה ע"ש סאקלר בתל-אביב, והינה ראש המסלול לפסיכיאטריה של גיל הינקות בפקולטה ללימודי המשך בבית הספר לרפואה ע"ש סאקלר בתל-אביב.



בנוסף, היא עורכת את העלון הרשמי של waimh הנקרא the signal. היא גם חברה בוועדת העריכה של העיתון המדעי infant mental health journal, ואחת הסוקרים של הוצאת wiley בתחום הפסיכיאטריה של הילד. ד"ר קרן, מכהנת כיועצת מקצועית בעמותת ת.מ.ר לתינוקות במצוקה והזנחה רגשית.



דליה צוקרמן מונתה לסמנכ"לית הכספים של פלרם



בשנתיים האחרונות צוקרמן עבדה עם "פלסן סאסא" בניהול וליווי כספי - עסקי של פרויקטי פיתוח עסקי שונים ורכישת חברות. קודם לכן שימשה כסמנכ"לית כספים ב"גולן מוצרי פלסטיק", "עמיעד מערכות סינון", ו"סייקלון מוצרי תעופה". בעלת תואר ראשון בכלכלה במסלול חשבונאות מטעם אוניברסיטת חיפה ותעודת רואה חשבון מטעם מועצת רואי החשבון בישראל.



אפרת בוקר-פרי מונתה לסמנכ"ל תפעול ומשנה למנכ"ל אומניטלקום



במסגרת תפקידה בוקר-פרי תהיה אחראית על ניהול כולל של החברה בהיבטים התפעוליים ופיננסיים. בין תפקידיה הקודמים שימשה כסמנכ"ל בחברת ההשקעות proseed, כסמנכ"לית התפעול והכספים של חברת disksites וכמנכ"לית חברת trivnet. בעלת תואר m.a בפיסיקה וכימיה מהאוניברסיטה העברית.



רועי בן נון מונה למנכ"ל רשת תכשיטי amaro ("אמארו")



ב-3.5 שנים האחרונות היה סמנכ"ל התפעול והמכירות של חברת האופנה celio מקבוצת פישמן רשתות. בעל תואר ראשון בכלכלה עם התמחות במימון ושיווק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully