וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפלה ראשונה

TheMarker

11.8.2010 / 7:03



בין 150 משתתפי הפרויקט הדוקומנטרי של חברת סלקום, "אהבה ראשונה", בעריכת תומר וברק היימן, התבלטה במיוחד אוריה קליסה בת ה-17. הסרטון בכיכובה, שנהפך ללהיט ויראלי, הושם ללעג בגלל סגנון דיבורה הלא רהוט של המצולמת. חברת סלקום, שזיהתה ככל הנראה את הפוטנציאל הנפיץ של הסרטון, שילבה קטעים ממנו גם בפרסומות לפרויקט בטלוויזיה - שמדגישות את התבטאויותיה המשובשות.

סמנכ"ל השיווק של סלקום, עדי כהן, לא חושב שיש בכך כל פסול: "מדובר בפרויקט דוקו שמציג את הדמויות כמו שהן", אומר כהן. "יש תגובות של אהדה ויש תגובות של לעג. לא ביקשתי ממנה לעשות פרצופים או להגיד פרפרים (בפ' רפה). אני לא מרגיש שיש לנו אחריות על העניין. לא מכרתי טלפונים מאחוריה, וזה נורא פטרוני להתערב באיך שהיא מדברת. היא זוכה אצלנו לחשיפה, בדיוק כמו שיוסי בובליל זכה לחשיפה ב'האח הגדול'".



קליסה רואה את הדברים קצת אחרת. "תמיד נעים לקבל תגובות חיוביות ויש הרבה כאלה", היא אומרת, "אבל התגובות השליליות כל כך פוגעות. זה כאילו שהם לא יודעים שיש אדם מאחורי הסיפור והופכים אותי לבדיחה. נעלבתי במיוחד מזה ששידרו קטעים שלי בטלוויזיה וירדו עלי בערוץ 24. אני לא יודעת איך להתמודד עם זה ונפגעת. למה לתת ביקורת לילדה מאוהבת?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully