וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידות באסיה בעקבות דברי ברננקי כי התאוששות ארה"ב תהיה מתונה

הדר תדמור

11.8.2010 / 7:16

בורסת טוקיו יורדת ב-2.5%, בורסת סיאול יורדת ב-0.8%; את הירידות מובילות מניות מגזר הפיננסים



ירידות נרשמות במרבית בורסות אסיה, לאחר שהפדרל ריזרב דיווח כי ההתאוששות הכלכלית בארה"ב תהיה מתונה יותר מההערכות. בורסת טוקיו יורדת ב-2.5%, בורסת סיאול יורדת ב-0.8% ובורסת טייוואן יורדת ב-0.6%. בורסת הונג קונג רושמת עליות קלות.



הבנק הפדרלי הותיר אתמול כצפוי ללא שינוי את הריבית בארה"ב בשפל של 0%-0.25% ושב והתחייב להותיר את הריבית ברמה נמוכה מאוד לפרק זמן ממושך. עם זאת, הודיע הבנק המרכזי על צעד קטן, שהוגדר על ידי אנליסטים כסמלי בעיקרו, שנועד לתמוך בהתאוששות כלכלת ארה"ב: הבנק הפדרלי הודיע כי במקום לאפשר להיקף הנכסים במאזניו להצטמצם, בכוונתו להשקיע מחדש את תשלומי הקרן על החזקותיו באג"ח מגובות משכנתאות, באג"ח ממשלתיות אמריקאיות לטווח ארוך.



"קצב התאוששות הכלכלה צפוי להיות מתון יותר משהוערך עד כה בטווח הקצר", אמר בהודעת ועדת השוק הפתוח של הבנק הפדרלי (fomc). "כדי לתמוך בהתאוששות הכלכלית בהקשר של יציבות מחירים, החליטה הוועדה כי החזקות הבנק הפדרלי בני"ע יישארו ברמה הנוכחית".



את הירידות מובילות מניות מגזר הפיננסים. מניית מיצובישי ufj יורדת ב-1.9%, מניית מיזוהו פייננשל יורדת ב-2.1%. מניית בנק מקווארי האוסטרלי יורדת ב-2.8%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully