וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות סאפיינס ברבעון השני עלו ב-22.5% ל-12.5 מיליון דולר

ליאור זנו

11.8.2010 / 13:25

בדו"חות נכללים גם נתוני הארקייס אותה רכשה סאפיינס בסוף אפריל תמורת 6-8 מיליון דולר



, החברה הבת של העוסקת בתוכנות לענף הביטוח, מציגה היום את דו"חותיה לרבעון השני של 2010 ולחצי השנה הראשונה. הכנסות החברה ברבעון השני של 2010 עלו ב-22.5% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-12.5 מיליון דולר. הרווח התפעולי עלה ב-24% ל-1.56 מיליון דולר והרווח הנקי זינק ב-60% ל-1.4 מיליון דולר.



במבט חצי שנתי, רשמה החברה עלייה של 16% בהכנסותיה לעומת התקופה המקבילה ל-24.4 מיליון דולר. הרווח התפעולי בחצי השנה הראשונה של השנה עלה ב-36% ל-3.2 מיליון דולר והרווח הנקי זינק ב-55% ל-2.9 מיליון דולר.



החברה גם מדווחת על רווחי ה-non-gaap (רווחים חשבונאיים בניכוי הפרשות חד פעמיות וכאלו שאינן תזרימיות) של 1.8 מיליון דולר ברבעון, עלייה של 67.5% לעומת הרבעון המקביל, ועל 3.6 מיליון דולר בחצי השנה הראשונה של 2010 - גידול של 41% לעומת התקופה המקבילה. נכון לסוף יוני, נמצאים בקופת החברה מזומנים ושווי מזומנים בסך של כ-10.4 מיליון דולר.



בחודשיים האחרונים של הרבעון השני נכללים בדו"חות גם רווחי חברת הארקייס (harcase), אותה רכשה סאפיינס בסוף אפריל תמורת 6-8 מיליון דולר. הארקייס הינה ספקית פתרונות תוכנה לתעשיית הביטוח בצפון אמריקה, המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לענף הביטוח האלמנטרי המבוססים על טכנולוגיה מתקדמת. על פי החברה, רכישת הארקייס מגדילה משמעותית את נגישותה של סאפיינס ללקוחות בתחום הביטוח.



"לרכישת הארקייס היתה כמובן תרומה להגדלת הרווחים וההכנסות, אך רק בחודשיים האחרונים של התקופה אליה הדו"ח מתייחס והיא אינה כה מהותית", אמר רוני על-דור, מנכ"ל החברה. "רוב העלייה בהכנסות וברווחים נבע מהמשך הגידול הטבעי של החברה, בהתאם למדיניות הגדלת המחזור עליה אנחנו עובדים. מאז המשבר שפקד את החברה ב-2006, שילמנו את חובותינו לבעלי האג"ח, עברנו לרווח והתחלנו לטפל בהגדלת ההכנסות. אנחנו מגייסים אנשי מכירות, עוסקים בפיתוח עסקי, משביחים את המוצרים ומצבנו הפיננסי המשופר גם הוא תורם לעסקים שאנחנו מבצעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully