וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים הקשים של מארק הארד: כלכלנים מעריכים כי יפנה לניהול השקעות פרטיות

סוכנויות הידיעות

11.8.2010 / 13:44

קרנות השקעה יעריכו את הישגי הרד ב-HP בעוד שחברות גדולות לא ירצו בו בשל הפרסום השלילי



מרק הרד, שאולץ להתפטר מתפקידו כמנכ"ל ענקית הטכנולוגיה hp, עשוי לעבור לענף ההשקעות הפרטיות (private equity), ולא לעמוד שוב בראשה של חברה ציבורית, כך מעריכים אנליסטים ומומחים לגיוס מנהלים.

הרד, 53, הודיע על התפטרותו מ-hp ביום שישי, לאחר שתלונת הטרדה מינית שהגישה קבלנית חיצונית בחברה הובילה לחקירה נגדו, שבה התגלו דיווחי הוצאות כוזבים. "בעקבות הפרשה לא צפוי הרד לכהן בראשן של חברות כגון נוקיה או דל, ובטח שלא יתפשר על תפקיד בחברה קטנה יותר, לאחר שבמשך חמש שנים כיהן כמנכ"ל hp, ולפני כן בחברת הטכנולוגיה ncr", אמר סטיבן קפלן, פרופסור בביה"ס למנהל עסקים של אוניברסיטת שיקגו. "קרן השקעה פרטית או חברה שנמצאת בבעלות קרן כזו, הן אפשרויות סבירות יותר.



"ישנו שוק לאנשים מוכשרים", אמר קפלן. "כל עוד הוא לא עשה דבר מעבר למה שאנחנו יודעים עכשיו שקרה - שזו טעות חד פעמית בחשבון ההוצאות שלו, ולא הונאה או משהו גרוע מכך - בוודאי ירצו אותו בהשקעות פרטיות".



"קרנות השקעה פרטית, אשר לעתים קרובות רוכשות חברות שנמצאות בקשיים או זקוקות לארגון מחדש, עשויות לאהוב את מה שהרד השיג ב-hp, כולל קיצוצי ההוצאות האגרסיביים", אמר שו וו, אנליסט בקאופמן ברדרס בסן פרנסיסקו. "קרנות אלו מעוניינות במישהו בעל הישגים תפעוליים מוכחים, מישהו שיודע לבצע", אמר וו. "וזה משהו שהוא הוכיח שהוא יכול לעשות".



"חברות ציבוריות גדולות לא יהיו מעוניינות בהרד בשל הפרסום השלילי שזכה ל"ו, אמר ג'ון צ'לנג'ר, מנכ"ל חברת ההשמה צ'לנג'ר גריי אנד כריסמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully