וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמי תותח דורש מאסים השקעות אג"ח בשווי 4 מיליון שקל תמורת 6% ממניות החברה

יעל פטר

11.8.2010 / 17:15

תותח דורש לעכב השלמת מכירת אסים השקעות עד לסיום תביעתו אותם - על סמך הסכם שנחתם בעל פה



סמי תותח, בעל שליטה ב6% , דורש לעכב את השלמת מכירת החברה לחברת נץ בונד'ס, זאת מאחר שלטענתו אותה עסקה, אשר כוללת גם את מכירת חלקו במניות, עושה עימו עוול. תותח טוען שהוא הגיע בעבר להסכמה עם בעל השליטה הקודם של החברה, עדי קייזמן, בנוגע להמרת מניותיו בחברה באג"ח בשווי 4 מיליון שקל. שווי השוק של אסים בבורסה הוא 16 מיליון שקל. גיא גיסין, עורך דינו של תותח, אמר השבוע כי "אנו עומדים על האמור בתביעה לקבל את מלוא סכום הערך הנקוב באג"ח או במזומן".



היחסים בין תותח לבין אסים השקעות התחילו בשנת 2007. תותח קנה אז 6% מהחברה בתקופה בה החברה הבת, אסים נדל"ן, עמדה לרכוש נכסים ברומניה ובולגריה. לקראת סוף שנת 2008, עם פרוץ המשבר בשווקים, נקלעה אסים לקשיים. תותח נפגש עם קייזמן, ששלט אז בחברה, ולטענתו, הם הגיעו להסכם במסגרתו החברה תמיר את מניותיו של תותח לתמהיל של אג"ח מסוגים א' ו-ב'. הסכם שלא יצא לפועל מעולם.



מספר חודשים לאחר מכן הפתיע קייזמן את בעלי האג"ח ובעלי המניות כשמכר באופן פתאומי את אחזקותיו באסים השקעות לידי נץ בונד'ס. נץ בונד'ס וקייזמן התכחשו לעסקה עם תותח.



במאי השנה, התחיל תותח בהליך משפטי כנגד אסים השקעות לתביעת זכויותיו להמיר המניות שבידיו לאג"ח או מזומן. החברות הנתבעות: אסים השקעות, נץ בונד'ס ואיי.די.או בבעלות קייזמן, עדיין לא הגיבו ולא הגישו כתב הגנה.



תותח דורש שהחברה תרכוש ממנו את מניותיו תמורת 1.5 מיליון שקל באג"ח מסדרה א', ו-2.5 מיליון שקל באג"ח מסדרה ב', סכומים גבוהים בהרבה מהסכום המוצע לתותח כעת במסגרת מכירת החברה.
כל הצדדים סירבו להגיב בנושא זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully