וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום לאחר העברת התיק נגד עופר השקעות לפרקליטות: צניחה של 89% ברווח הנקי של מליסרון

מיכאל רוכוורגר

11.8.2010 / 19:28

השחיקה ברווח נובעת בעיקר מהירידה בשווי חלק מהקניונים ובמחירי השכירות בקניוני הפריפריה ברבעון השני



יום לאחר שתיק החקירה כנגד מנכ"ל עופר השקעות, אבי לוי, ומנהלים בכירים נוספים בחברה הועבר לפרקליטות, פירסמה חברה הבת מליסרון תוצאות פושרות לרבעון השני ולמחצית הראשונה של 2010.



, המנוהלת על ידי משה רוזנבלום, סיימה את הרבעון השני של השנה ברווח נקי של 3 מיליון שקל בלבד - צניחה של 89% לעומת הרבעון המקביל ב-2009.



את המחצית הראשונה של השנה סיימה החברה עם רווח נקי של 28 מיליון שקל, לעומת 47 מיליון שקל בתקופה המקבילה. למרות הירידה ברווח, מליסרון תחלק דיבידנד של 30 מיליון שקל לבעלי המניות.







הירידה ברווח נובעת בעיקר מהירידה בשווי חלק מהקניונים (קריון, רננים וסביונים) בהיקף של 28 מיליון שקל ברבעון השני ובכ-68 מיליון שקל במחצית הראשונה של השנה. הדבר נובע מהירידה במחירי השכירות בקניוני הפריפריה והכנתם לקראת לכניסת רשתות בינלאומיות גדולות.



בקניון רמת אביב נשמרה היציבות ברמת דמי השכירות. סך ההכנסות מדמי השכירות עלו ברבעון השני של השנה ב-62% , לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-115 מיליון שקל. הונה העצמי של החברה נאמד בסוף יוני 2010 ב-1.64 מיליארד שקל מיליון שקל - כ- 38% מהמאזן.



ליאורה עופר, יו"ר מליסרון: " חברת מליסרון הינה מהקבוצות המובילות בישראל בתחום המרכזיםהמסחריים בישראל. החברה ממשיכה לשמור על רווחיות ומציגה איתנות פיננסית".



משה רוזנבלום, מנכ"ל מליסרון: "החברה שומרת על שיעורי תפוסה גבוהים בקניונים ובבנייני המשרדים בבעלותה, בשיעור ממוצע של כ-98%. איתנותה הפיננסית של מליסרון ואיכותם של נכסיה המניבים יאפשרו לה להמשיך להתמודד בצורה נאותה עם אתגרי הפיתוח העומדים בפניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully