וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מר קמעונות או אופנאי בבעיה?

עדי דברת-מזריץ

12.8.2010 / 6:48



>> בתוך שנה נדע אם המהלך הנוכחי של הראל ויזל, בעלי פוקס, יזכה אותו בתואר מר קמעונות או שיגרום לו לסיבוכים רבים. ויזל עשה את מה שעושים אנשי עסקים רבים - הוא הבין שחלפו ימיו הטובים של עסק הליבה שלו ולכן החליט לפזר סיכונים.

בניגוד למר אופנה, גבי רוטר מקסטרו, ויזל מתכנן לפנות לנוער עם פוקס, לקהל המבוגר עם פוקס הום, לנשים עם ללין, ובקרוב אף ישיק בישראל את רשת האופנה לצעירים אמריקן איגל. ויזל מבין שעסקי ההלבשה הרבים שלו, ובראשם פוקס, נכנסים לתקופה לא קלה. ייקור עלויות הייצור בסין והתחרות הגוברת בישראל עקב כניסת מתחרים בינלאומיים הם שניים מהקשיים שעמם נאלצות להתמודד רשתות האופנה בישראל כיום. ויזל החליט למעשה למצוא תחליף לירידה של פוקס באמצעות כניסה לתחומים אחרים, רוויים פחות ורווחיים יותר. זה נשמע כמו פתרון לא רע, אבל יש הטוענים כי הוא משחק עם יותר מדי כדורים באוויר. ייתכן כי דווקא כעת ויזל היה צריך לטפל בבעיה של פוקס וההחלטה שלו לפזר סיכונים תתברר בסיכון הגדול מכולם.



לפוקס הום יהיה קשה מאוד להרוויח כסף בתקופה הקרובה, בייחוד אם הרשת מתכוונת להציע מחירים תחרותיים כשהיא מחזיקה בשש חנויות. גם לאמריקן איגל ייקח זמן אם וכאשר שתרוויח ותחזיר את ההשקעה. עוד רשתות משמעותן עוד הוצאות, עוד שכר דירה ועוד דמי ניהול. מר קמעונות או התפזרות מיותרת? תשובות בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully