וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקס הום יוצאת לדרך: "בתוך שלוש שנים נוביל את תחום מוצרי הבית"

מאת עדי דברת-מזריץ

12.8.2010 / 6:48

עד סוף 2011 מתכננת הרשת החדשה לפתוח 12 סניפים. מנכ"ל פוקס הום: "מסקרים עולה כי השוק צמא לעוד שחקן ואין נאמנות לאף מותג"



>> "בתוך שלום שנים פוקס הום תוביל את תחום מוצרי הבית" - כך אמר אתמול הראל ויזל, מבעלי רשת האופנה פוקס, לרגל השקת רשת כלי הבית פוקס הום (fox home). ויזל הוסיף: "נגיע לכל עיר בישראל. הקניונים אומרים לי שהם מוכנים לעשות הרבה כדי שנפתח אצלם חנות. להערכתי, פוקס הום תהווה נתח משמעותי ממכירות הקבוצה כולה בשנים הקרובות".

שלושה סניפים של הרשת נפתחו בימים האחרונים באשדוד, בבאר שבע ובצומת ביל"ו, ובקרוב מתוכננים להיפתח סניפים נוספים בראשון לציון, בנתניה ובבכפר סבא - בהשקעה כוללת של 15 מיליון שקל.



בימים הקרובים תצא החברה בקמפיין ותציע לחברי מועדון הלקוחות שלה הנחות לרכישה ברשת עד סוף החודש. המועד נבחר בשל היקף הקניות הצפוי בתקופת ראש השנה, אחד משני השיאים השנתיים של ענף כלי הבית, לצד תקופת הפסח. בשתי התקופות מתרכזות כ-50% ממכירות הענף בשנה.



לפי התוכניות בפוקס, עד סוף 2011 תכלול הרשת החדשה 12 חנויות. כל חנות צפויה להשתרע על פני 500 מ"ר.



ויזל מסר כי ההחלטה לפתוח רשת כלי בית הגיעה בעקבות סקרים שמהם עלה כי בתחום אין שחקן דומיננטי. "יש מקום בשוק הזה לרשת נוספת. בשוק האופנה, למשל, יש הרבה יותר שחקנים", הוסיפה מנכ"ל פוקס הום, טליה פורת. "מסקרים שערכנו עולה כי השוק צמא לעוד שחקן ואין נאמנות לאף מותג. אנו לא מתיימרים להביא את השפיץ של אופנת כלי הבית אלא דברים הכרחיים ויפים במחיר טוב".



בשוק כלי הבית בישראל פועלים כיום גולף אנד קו, המשביר לצרכן, איקאה, הום סנטר, אייס ורשתות המזון. פוקס הום תנסה לתפוס נתח מהתחום תחת קונצפט של מוצרי קז'ואל לבית במחירים נוחים - נמוכים יותר מגולף אנד קו, ממותגים יותר מרשתות המזון ונגישים יותר מאיקאה.



גורמים בענף מעריכים כי יש מקום לרשת נוספת בתחום, אך מסרו כי הם לא צופים שפוקס הום תשפיע על הענף בטווח הקרוב. זאת הן משום שוויזל לא ירצה לגרום להורדת מחירים מיידית בענף והן משום שהשחקנים בתחום לא ימהרו לוותר לו על נתחי שוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully