וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרון קסטרו: "ילדי העובדים הזרים הם ברכה לישראל"

TheMarker

12.8.2010 / 6:48

מודל לאנושיות



יומיים לאחר תצוגת האופנה החצי שנתית של החברה שייסד, החליט אהרון קסטרו לפרסם בעיתונות הכתובה מודעה ענקית. במודעה, שכותרתה "אסור שזה יקרה בישראל!" קורא קסטרו, החתום עליה באופן בלעדי, לעצור את גירוש 400 ילדי העובדים הזרים מישראל. "אנו ישראלים שסבלו טרנספורט בגלל גזענות!", נכתב באותיות גדולות, ובהמשך: "אני מזמין כל אזרח ישראלי שהמדינה חשובה לו, להצטרף למחאה ולעצור החלטה שרק תיתן הצדקה לאנטישמיות. יהודים רחמנים בני רחמנים, עצרו את הגזירה!".

מה הביא אותך לפרסם את המודעה?



"אתה לא יודע איזה הד קיבלתי בעקבות המודעה. אני רואה את עם ישראל, ואני רואה את הארץ היפהפייה שלנו. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לגרש 400 ילדים במכה אחת. הרשויות צריכות למלא את תפקידן, וכשרישיון שהות נגמר יש לברר את העניין באופן אינדיווידואלי ולא בסיטונות".



מה אתה חושב על ילדי העובדים הזרים שגרים בישראל?



"אני רואה ברכה בילדי העובדים הזרים שמתחנכים בישראל. זו ברכה בשבילנו לגדל אותם כישראלים שישרתו אחר כך בצבא, ויידעו שהם גדלו במדינה שנתנה להם את האפשרות לחיות כאנשים חופשיים".



אתה כותב במודעה שאנחנו צריכים לשמש דוגמה לאנושיות.



"אנחנו עם חכם, ואנחנו צריכים ויכולים לשמש דוגמה לאומות העולם, להראות שאנו מכבדים את האדם ואת החופש. אני יליד סלוניקי ואבותי גורשו מספרד. לאחר מכן באו הנאצים וחיסלו את כל משפחתי ואני עליתי לארץ כעולה בלתי לגאלי. הפגנתי נגד גירוש הערבים מהארץ, ועכשיו בא השר אלי ישי, שמייצג אותי, ושוב רוצה לעשות גירוש. אני דוגל בחמלה ובאהבה. צריך לאהוב כל אחד גם אם הוא שונה ממני וחושב אחרת".



מי שילם על המודעה?



"ביקשתי באופן מיוחד שהמודעה לא תהיה על חשבון החברה, אלא על חשבוני. ברוך השם, אני יכול להרשות לעצמי לממן את המודעה בעצמי. הרבה מאוד מהכספים שלי אני תורם למטרות צדקה וחינוך. אני אוהב את המדינה והיא יקרה לי מאוד. אני רוצה שתפרח ותשמש דוגמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully