וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של מנכ"ל דיסקונט, גיורא עופר, ייבחר לפני החגים

מאת אתי אפללו

12.8.2010 / 6:48



בלעדי המחליף של מנכ"ל בנק דיסקונט, גיורא עופר, ייבחר, ככל הנראה, עוד לפני החגים החלים השנה בתחילת ספטמבר. לפיכך, יתאפשר למחליף לבצע חפיפה ארוכה ומסודרת עם עופר שמסיים כהונה של כעשר שנים בבנק בינואר 2011.

לפני כחודש הודיע עופר כי לא יאריך את כהונתו. יו"ר הבנק יוסי בכר הקים ועדה לאיתור מנכ"ל במקומו של עופר, הכוללת את בכר עצמו, הדירקטור יוסי צ'חנובר, המקורב לקבוצת השליטה בבנק, ברונפמן-שראן, ושני הדח"צים, אילן בירן ועידית לוסקי.



הוועדה בחנה כעשרה מועמדים; כמה מהם הציעו עצמם לתפקיד, וכמה מהם אותרו על ידי הוועדה לפי קריטריונים שנקבעו מראש. מי שנחשב מועמד המוביל לתפקיד הוא ראובן שפיגל, המכהן כעת בתפקיד מנכ"ל דיסקונט ניו יורק.



עופר יסיים את תפקידו בינואר, אך, ככל הנראה, לא מן הנמנע כי יישאר לכהן תקופה נוספת בתפקיד מנכ"ל החברת-הבת, ויזה כאל. עופר מכהן בתפקיד יו"ר ויזה כאל, לאחר שהיו"ר הקודם שכיהן גם בתפקיד יו"ר דיסקונט, שלמה זוהר, סיים את תפקידו בתחילת 2010.



ויזה כאל נמצאת בשנה האחרונה תחת ביקורת מקיפה שעורך בה דיסקונט, לנוכח כמה אירועים שהתרחשו בה, ואשר בגינם קנסו אותה ויזה אירופה ומסטרקארד העולמית. נוסף על כך, התגלו בוויזה כאל אי סדרים חשבונאיים; כל אלה הובילו להחלפת המנכ"ל ושכבת הניהול הבכירה בחברה.



ויזה כאל נמצאת בעיצומו של רה-ארגון והחלפת יו"ר בפעם השנייה בתוך תקופה קצרה יחסית, וזו אינה בשורה טובה לחברה. ייתכן שעופר יישאר תקופה נוספת בתפקיד מנכ"ל כאל כדי להקל על הכניסה של היו"ר הבא, שככל הנראה יהיה מחליפו של עופר בתפקיד זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully