וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדברות על יהלומים לנצח

אבשלום חלוץ | תצלום: אייל טואג

12.8.2010 / 11:28

עובדות ה. שטרן נלהבות מאוד מהתחום שבו הן עוסקות



נשות ה. שטרן אוהבות לדבר, בעיקר על דבר אחד: מוצרי החברה שבה הן עובדות. כמו מנחה בתוכנית אירוח פוליטית סוערת, לא יכולתי להפסיק את שצף הדיבור הבלתי פוסק של דלית הראל, עדן הופמן ואנה אביל - על שרשראות, טבעות, צמידים, מחצבים, יהלומים, ליטושים, זהב לבן, זהב טהור, זהב אצילי, קראט, שעונים ופנינים.



"על היד הזאת יש לי שעון בשם ארפואדור, של ה. שטרן", אומרת הראל, סמנכ"לית שיווק ופרסום, בפרץ התלהבות. "הוא קרוי על שם סלע שנמצא במפרץ שבין איפנמה לקופקבנה בברזיל, ומיוצר מצינוריות של זהב", היא מרימה את היד כדי שכל הנוכחים יוכלו לראות במה מדובר. מה את אוהבת ללבוש חוץ מתכשיטים? "וזאת טבעת הרה בהשפעה יוונית", היא לא מתבלבלת, "לבר רפאלי יש אחת כזאת, והצמיד עוצב בהשראת האדריכל נימאייר". היא מוכנה רק לנדב שהיא אוהבת שמלות וזוכה לתספורות יוצאות דופן אצל הספר איציק סבג.





הופמן, מנהלת אזור רוסיה, נראית יותר כנערת ג'יימס בונד יפהפייה. היא מספרת בהתרגשות על הצפצוץ הקטן שעושה הטלפון הנייד שלה בכל פעם שעסקה נוספת נסגרת ברוסיה. היא מוכנה לגלות שהיא חובבת מושבעת של שמלות של דיאן פון פירסטנברג, ותמיד מחזיקה בתיק דגם של שמלת מעטפת של המעצבת ("מחויטת, לא מתקמטת ולא תופסת מקום"), וזוג נעלי בלט לצורך הליכות ארוכות. "המגזינים ממלאים את המשרד שלי", אומרת הופמן, שהיתה בעברה דוגמנית ברוסיה. "אני לא יכולה להתעלם מהאופנות כי אני אחראית גם על השיווק ועל הפרסום. יש לי סגנון קלאסי אבל אני מנסה לשבור אותו. אני מעדיפה עקבים וחצאית - ותמיד אלגנטית".



אביל, מנהלת חנות ה. שטרן במלון הילטון בתל אביב, מתלבשת בהתאם לקוד לבוש קשוח שהחברה דורשת. "אנחנו בין הראשונים בתחום שהציבו קוד לבוש", היא אומרת. היא מתאימה את הפריטים שהיא לובשת לדרישות, אבל מוצאת מקום גם לביטוי עצמי. "אני יכולה לקנות נעליים בגוצ'י וז'קט במנגו", היא אומרת בקולה העדין. "את התיק הזה, למשל, קניתי בחופשה נהדרת ברומא, כך שגם בתוך קוד לבוש יש תמיד פן אישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully