וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר חדש של סיטי מסייע לילדים של מיליונרים לנהל את דמי הכיס שלהם

סוכנויות הידיעות

12.8.2010 / 21:25

היורשים העתידיים של לקוחותיו העשירים של סיטי יוכלו לרכוש מוצרים, לבצע השקעות ולתרום לצדקה דרך האתר



בנק סיטי, אשר 18% ממניותיו נמצאות בידי הממשל בארה"ב, בוחן אתר אינטרנט חדש אשר יאפשר לילדים של מיליונרים לנהל את כספי דמי הכיס שלהם, ואשר מתריע בפני ההורים כאשר ילדיהם מבזבזים את כספם מהר מדי, דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג.

היורשים העתידיים של הלקוחות העשירים ביותר של סיטי יוכלו להתחבר לחשבונות במימון הוריהם שיאפשר להם לרכוש מוצרי מותרות, לבצע השקעות, ולתרום כספים לארגוני צדקה. האתר פותח על ידי חברת טייל פייננשל (tile financial), אשר נוסדה על ידי סמנכ"ילת הכספים לשעבר של בורסת ניו יורק והאנליסטים לשעבר של בנק בר סטנרס, איימי באט.



סיטי מקווה לטפח את קשריו על הילדים של לקוחותיו כדי לוודא שהללו לא יעבירו את כספם למוסדות פיננסיים אחרים לאחר שהוריהם יורישו להם את כספם, אמרה באט בראיון לבלומברג. סיטי רכשה בשבוע שעבר מניות מיעוט בחברת טייל, אולם לא מסרה מה גודל הנתח שרכשה או מה הסכום ששילמה עבורו. "העברת עושר בין דורות היא סוגייה מאוד גדולה במגזר", אמר באט, אשר הוסיפה כי "טריליון דולר צפויים לעבור בירושות בארה"ב עד שנת 2025".



הפורטל של חברת טייל, ששמו spend grow give, יעמיד לרשות לקוחות שירותי הבנקאות הפרטית של סיטי, המיועדים לאנשים עם הון אישי של יותר מ-25 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully