וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחם ארז קיבלה צו להקפאת הליכים נגדה למשך 21 יום

מאת הילה רז ועדי דברת-מזריץ

13.8.2010 / 7:09

חובות הרשת נאמדים ב-12.4 מיליון שקל. עו"ד אמיר פלמר מונה לנאמן בזמן ההקפאה



>> השופט אילן שילה מבית המשפט המחוזי מרכז הוציא אתמול צו הקפאת הליכים ללחם ארז למשך 21 יום. השופט מינה את עו"ד אמיר פלמר כנאמן במשך תקופת הקפאת ההליכים, שיהיה בסמכותו לחתום בשם החברה על הוצאותיה הכספיות לאחר אישור בית המשפט. פלמר יהיה אחראי על הניהול השוטף והניהול הפיננסי של לחם ארז.

השבוע פנתה לחם ארז לבית המשפט בבקשה להקפאת הליכים ולמינוי נאמן, במטרה להמשיך להפעיל את הרשת כעסק חי במהלך ההקפאה. הרשת, המיוצגת על ידי משרד עו"ד שלמה נס ושות', ביקשה מבית המשפט פסק זמן שיאפשר לה למצוא משקיע שירכוש את הרשת.



לחם ארז, שבבעלות גיורא נפתלי, מונה כיום 16 סניפים - שלושה בבעלותה והיתר מופעלים בזכיינות. לחברה 85 עובדים, מתוכם 35 עובדים במפעל הייצור ובמשרדים בנתניה ו-50 עובדים בסניפים שבבעלות הרשת. 90 עובדים נוספים מועסקים על ידי זכייני הרשת.



חובות הרשת הם 12.4 מיליון שקל. מתוכם 5.7 מיליון שקל לבנק הפועלים, כ-925 אלף שקל לבנק לאומי, כ-1.47 מיליון שקל לעובדים ולרשויות המס ו-3.85 מיליון שקל לנושים בלתי מבוטחים כמו ספקים.



לחם ארז הודיעה כי אין בכוונתה לפטר עובדים במהלך ההקפאה וכי משכורות יולי ואוגוסט נלקחו בחשבון מימון תוכנית ההפעלה. עוד נמסר כי הנושה הגדול והמבוטח ביותר שלה, בנק פועלים, הסכים למתן צו הקפאת הליכים לרשת. הבנק ונפתלי נתנו את הסכמתם העקרונית להעמדת מימון, של עד 700 אלף שקל בחלקים שווים יחדיו, למימון הפעלת ההקפאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully