וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יוצאים מהבניין

מאת שלומית צור

13.8.2010 / 7:41

היזמים היצירתיים מעניקים כיום לרוכשים שלל שירותים כדי למשוך אותם לפרויקט: חדרי משחקים לילדים, מרתף יינות ואפילו אולם אירועים



>> מחירי הדירות גבוהים מתמיד. את זה אתם יודעים. כשאתם נערכים לקראת מה שכנראה תהיה העסקה הגדולה של חייכם ונאלצים לשלם כל כך הרבה כסף בעבור כל מ"ר, הייתם שמחים לדעת שתקבלו משהו נוסף, איזשהו בונוס שימושי, מלבד דירה לגור בה. מסתבר שגם היזמים מבינים את הצורך הזה. התחרות העזה בין חברות הבנייה הביאה עמה משב של יצירתיות וקבלנים רבים מציעים לרוכשי דירות את המשהו-הנוסף.

ליקטנו בעבורכם דוגמאות של פרויקטי מגורים שדייריהם נהנים מתוספת שימושית המשדרגת את איכות חייהם ועשויה גם לחסוך להם הרבה כסף: שיעורי ספינינג, מנוי לקולנוע ואפילו אולם מפואר שניתן לחגוג בו אירוע משפחתי ב-500 שקל בלבד, לכל האורחים.



יורדים במעלית לקולנוע



בא לכם לראות סרט באווירה קולנועית, שאין בבית, אבל להישאר עם הטרנינג? דיירי פרויקט "רוטשילד tower", שמקימה חברת אאורה ישראל בצומת הרחובות רוטשילד ודניאל בבת ים, יוכלו ללכת לקולנוע בלי לצאת מהבניין. המגדל יהיה בגובה 14 קומות והחברה מכרה בחצי השנה האחרונה 29 מתוך 39 הדירות המוקמות בו.



"הרעיון להקים אולם קולנוע בבניין נולד מכיוון שאנו בונים את הפרויקט על מגרש שבו פעל בעבר הקולנוע הראשון בבת ים", אומר יעקב אטרקצ'י מנכ"ל אאורה ישראל. "רוב הרוכשים בפרויקט הם בת-ימים וכל תושבי העיר מכירים את הקולנוע.



"אף שהמבנה לא יועד לשימור החלטנו בכל זאת לשמר את הנוסטלגיה הקשורה למקום על ידי כך שנקים בקומת הלובי אולם קולנוע פרטי שישרת את דיירי הבניין. באולם יהיו 60-70 מושבים, וחברת הניהול שתהיה אחראית לתחזוקת הבניין תתחזק גם את הקולנוע", מפרט אטרקצ'י.



כל מה שילדים צריכים



ילדים רבים חוזרים מבית הספר ומתנחלים מול מסך המחשב. אם הם כבר יוצאים מהבית אנחנו, ההורים, צריכים להסיע אותם לחברים או לחוגים, וגם לקטנטנים צריך למצוא פתרון - משהו כמו מועדון הג'ימבורי נמשים שממנו נהנים כבר חמש שנים דיירי פרויקט "סביוני נתניה" ברחוב תשרי בשכונת קרית השרון, שבנתה חברת אפריקה ישראל. מדובר בחלל בשטח 60 מ"ר המאובזר בבריכות כדורים, במתקני טיפוס ובפינת טלוויזיה.



"אנחנו יורדים למועדון לפחות פעמיים בשבוע", מספרת קרין כהן, אם לשלושה המתגוררת בבניין. "במקום לפרק את הבית הילדים יורדים לשחק במועדון. זה פשוט פתרון מעולה לימים גשומים או חמים, כשהילדים נשארים בבית".



לדברי דרור אבן חן, מנהל מכירות אזורי באפריקה ישראל, ההצלחה של נמשים הביאה לכך שהחברה החליטה כי בבניין נוסף הנבנה בפרויקט יוקם חדר משחקים המיועד לבני נוער עם פליי-סטיישן ו-ווי. גם פרויקט "trio" שבונה חברת דמרי בנתניה עתיד לכלול חדרי ג'ימבורי.



בפתח תקוה החליטה חברת קרסו נדל"ן, הבונה את פרויקט "גן המושבות" בשכונת נווה גן, לצ'פר את הילדים. בין ארבעת מגדלי המגורים מוקם מבנה עגול בשטח 250 מ"ר עם חלונות זכוכית, שזכה לשם "מושבת הילדים". יהיו שם חדרי מוסיקה וקולנוע, חדר עם במה ומקרן וגם חדרים לחוגים. בשנתיים הראשונות תנהל את המקום חברת ניהול מטעם קרסו נדל"ן, ולאחר מכן הניהול יעבור לידי הדיירים.



ביליארד מקצועי באווירה ביתית



חגיגה בסנוקר במגדלי yoo? מסתבר שכן. בלאונג' הפרטי של דיירי הפרויקט שהקימה חברת חבס בתל אביב, המשתרע על שטח של יותר מ-200 מ"ר, ניתן למצוא שולחן ביליארד בסגנון ויקטוריאני. את השולחן מעטרים פיתוחי עץ מיוחדים שיוצרו במיוחד לפרויקט על ידי אמן איטלקי. גם בפרויקט גינדי הייטס של חברת גינדי החזקות, שעתיד להתאכלס בקרוב, אפשר לשחק ביליארד.



אבל כדי לשחק במשחק הפופולארי במרחק לחיצת כפתור למעלית לא חייבים לשלם מיליוני שקלים לדירה. חברת בוני התיכון מציעה בפרויקטים top tower בפתח תקווה וב-top התיכון בנתניה חדר ביליארד שיעמוד לרשות הדיירים בכל עת.



"אפשר ליהנות מכל הפינוקים שמוצעים לדיירים גם בשכונה ותיקה בבת ים או במזרח ראשון לציון, שם ניתן למצוא דירה גם ב-1.1 מיליון שקל", אומר חיים קקון, סמנכ"ל השיווק של חברת בוני התיכון. "הכי קל לחברה לעשות שימוש בשטחים המשותפים לחניות ולגינון. אנחנו החלטנו להקצות את השטחים האלה למועדון דיירים הכולל חדר ספא וסאונה, ממש כמו במגדלי היוקרה".



טעימות יין במרתף



לחובבי היין, שמתענגים מלגימת יינות משובחים: בפרויקט כוכב הצפון שמקים היזם יוסי אברהמי ברחוב בילויה מעוז יהיה לכם מרתף יינות. כל אחד מ-150 דיירי הפרויקט יקבל לוקר שבו יוכל לאחסן את אוסף בקבוקי היין שלו. הדיירים לא יידרשו לתשלום נוסף בעבור השימוש במרתף היין.



"מדובר בתוספת קטנה ואידיאלית ל'פריקים' של יין", מסבירה יפה סדן מנהלת השיווק בחברה. "מרתף היין מיועד בעיקר לאספנים וחובבים של יין ומאפשר לאחסן את הבקבוקים בבית במשך שנים".



החדר המעוצב יהיה ממוזג בטמפרטורה מתאימה לאחסון בקבוקי יין והדיירים יוכלו לשבת בו, לבד או עם חברים, לשתות יין ולעשן סיגר. בחברה אומרים כי הבעלים, יוסי אברהמי, הוא חובב יין ושוקל להתגורר בפרויקט.



מסיבת בר-מצווה ב-500 שקל



זוכרים את מסעות החיפושים אחר אולם ראוי למסיבת הבת-מצווה של הבת? היזם שמשון זליג, הבונה את פרויקט "מרום אביב" ברחוב אלי כהן בשכונת כוכב הצפון בתל אביב, החליט לבנות בקומת הכניסה אולם אירועים. האולם ישתרע על שטח של 250 מ"ר וכ-100 מוזמנים יוכלו לחגוג שם בנוחיות. קירות האולם, שמיועד לשימוש הדיירים, שקופים והוא מאובזר בשטיחי פסיפס, תקרת סקיילייט וכולל פינות ישיבה, מערכת הגברה, תנורים ומקררים.



"מרום אביב", שזכה באוסקר המצוינות בבנייה מטעם התאחדות הקבלנים, כולל 90 דירות בשני בניינים. "אנחנו נהנים מהאולם כבר שבע שנים", מספר אבי זמיר, דייר בבניין והבעלים של חברת הניהול גרין ספייס שמתחזקת את הבניין.



"דיירים מקיימים באולם אירועים עם הפקה רצינית הכוללת קייטרינג, תקליטן ותאורה - זהו אולם אירועים לכל דבר. היו שם מסיבות חתונה, בר-מצווה וימי הולדת. רק דיירי הפרויקט יכולים לקיים באולם אירועים, ועליהם לשלם סכום סמלי של 300-500 שקל בלבד. במקרים חריגים אנחנו מאפשרים גם לבני משפחה מדרגה ראשונה של הדיירים לקיים כאן אירועים", מוסיף זמיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully