וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הזמן לפרוץ למעגל השלישי"

שלומית צור

13.8.2010 / 7:41

בעל הבית



>> השבוע דיווחה אאורה ישראל כי רכשה קרקע לבניית 59 יחידות צמודות קרקע בשכונת נווה פרדסים בפרדס חנה ב-16 מיליון שקל. באותה שכונה בדיוק רכשה החברה לפני שלושה חודשים קרקע המיועדת להקמת 244 דירות בבניינים גבוהים ב-27 מיליון שקל. מנכ"ל משותף בחברה ובעליה, יעקב אטרקצ'י, מסביר כי הבחירות של החברה מכוונות לקהל שמחפש דירות במיליון שקל.

"גם לפני 3-4 שנים, כשאנשים לא כל כך האמינו במקומות כמו יהוד, באר יעקב ובת ים, אנחנו קיבלנו החלטה ללכת לשם. לפני 3 שנים מישהו אמר לי שאם אני אקבל מיליון שקל על דירת 4 חדרים ביהוד אני צריך להגיד תודה. מי שקנה ממני אז דירת 4 חדרים ב-1.05 מיליון שקל מוכר אותה כיום בכ-1.5 מיליון שקל.



"האמנתי במעגל השני שמאפשר לאנשים שאין להם כסף לקנות דירה בתל אביב. היום גם דירות במעגל השני הגיעו ל-1.5 מיליון שקל, וזה הזמן לפרוץ למעגל השלישי.



"פרדס חנה ומצליח הם מקומות עם פוטנציאל צמיחה גבוה. כיום דירת 4 חדרים בפרדס חנה מוצעת במחירים של עד מיליון שקל. בחולון, בת ים, יהוד ואפילו באר יעקב כבר אין אפשרות למצוא דירות במחירים האלה. אני מאוד מאמין בקהל של המיליון שקל כי הוא הקהל הכי יציב".



מדוע רכשתם קרקע נוספת בפרדס חנה תוך 3 חודשים?



"לפני 3 חודשים רכשנו קרקע להקמת 4 מגדלים בני 14 קומות שבכל אחד מהם 56 דירות, רובן בנות 4-5 חדרים. אבל אז שמנו לב שיש הרבה אנשים עם תקציב של 1.3 מיליון שקל שמעוניינים גם בגינה. לכן החלטנו עכשיו לקנות קרקע נוספת להקמת דירות גן, דירות גג וקוטג'ים".



רכשתם קרקעות בדיוק בתקופה שמתחילים לדבר על האטה בעסקות ובלימה במחירים. זה לא מעלה אצלך חשש?



"ממש לא. קודם כל אני אף פעם לא בונה על זה שמחירים יעלו כשאני מחליט ללכת על פרויקט. אני מסתכל על המחירים הנוכחיים ומקבל החלטה. השוק כרגע יציב וטוב. הנתונים הבסיסיים הם שהביקוש גדול מההיצע, אין מלאי של דירות ואין מלאי של קרקעות. סיסמאות לא יורידו מחירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully