וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביה לבייב צפויה לפרוש מתפקידה כיו"ר אפריקה מגורים

מיכאל רוכוורגר

15.8.2010 / 7:04



>> צביה לבייב-אלאזרוב (33) - בתו של לב לבייב, בעל השליטה בקבוצת אפריקה ישראל - צפויה לסיים בקרוב את כהונתה כיו"ר הדירקטוריון של החברה הבת של אפריקה ישראל, אפריקה מגורים, שנתיים וחצי לאחר שנכנסה לתפקיד זה במקומו של מנכ"ל אפריקה לשעבר ארז מלצר.

הפרישה הצפויה של לבייב-אלאזרוב מראשות הדירקטוריון של אפריקה מגורים באה על רקע התוכניות של אפריקה ישראל למכור את השליטה באפריקה מגורים לחברה בת אחרת, דניה סיבוס, ובכך לפרוע את החוב הקצר למחזיקי האג"ח של אפריקה ולהשאיר את השליטה באפריקה מגורים בקבוצה.



הפרישה הצפויה נובעת גם מכך שבאחרונה העתיקו לבייב-אלאזרוב, בעלה וארבעת ילדיהם את מקום מגוריהם למוסקבה, כדי לפקח מקרוב על קצב ההתקדמות של עבודות ההקמה של מרכז המסחר והבידור - mall of russia פרויקט הדגל של אפריקה, האמור להיפתח בדצמבר 2010 ולהניב לאפריקה תזרים שנתי של כ-100 מיליון דולר עם אכלוסו המלא. נוסף לכך תתמקד לבייב-אלאזרוב בשיווק הפרויקטים האחרים של אפי פיתוח ברוסיה.



אם בעלי המניות של דניה סיבוס יאשרו את העסקה לרכישת השליטה באפריקה מגורים - מה שתלוי בין היתר בשווי שיינתן לאפריקה מגורים בעסקה, בטווח הצפוי שבין 700 מיליון שקל למיליארד שקל - סביר להניח כי המנכ"ל הנוכחי של אפריקה ישראל איזי כהן, המשמש גם יו"ר דניה סיבוס, יתמנה גם ליו"ר אפריקה מגורים.



דוברת אפריקה ישראל מסרה בתגובה כי "אפריקה ישראל בהיותה חברה ציבורית תדווח כשיהיה מה לדווח, כמקובל על פי חוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully