וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסוליין ואוניברסיטת ייל: מכשיר חדש מקצר משמעותית את תחילת השפעת האינסולין בקרב חולי סכרת

ואדים סבידרסקי

15.8.2010 / 10:41

יו"ר דירקטוריון אינסוליין: "נערכים לקראת התחלת מכירות במחצית השנייה של 2011"



תוצאות הביניים של הניסוי שעורכת חברת אינסוליין בשיתוף אוניברסיטת ייל בארה"ב הוכיחו כי מכשיר ה-insupatch של החברה משפר את זרימת האינסולין במחזור הדם ומזרז השפעתו על רמת הסוכר
בקרב ילדים חולי סכרת.



מדובר בקיצור של 31% בזמן הגעת האינסולין למחזור בדם. על פי התוצאות, ההשפעה של האינסולין מתחילה לאחר 95 דקות בממוצע לעומת 138 דקות בממוצע קודם לכן.



החברה מפתחת התקן ייחודי הנועד לשפר זרימת הדם באזור ההזרקה של האינסולין על ידי חימום מבוקר, ובכך מקצר את זמן ההגעה של האינסולין לדם של חולי סכרת. אוניברסיטת ייל מתכוונת להציג את תוצאות הניסוי הקליני המתבצע באמצעות מוצר של אינסוליין במסגרת הכנס השנתי של האגודה הבינלאומית לסוכרת ילדים, ה-ispad.



תוצאות הביניים מתייחסות ל-6 ילדים חולי סוכרת, במסגרת ניסוי כולל המונה 20 ילדים בני 6-18 החולים בסוכרת מסוג 1. הניסוי החל בסוף 2009 וקיבל אישור ide מהמנהל המזון והתרופות אמריקאי, fda, ממומן על ידי ייל והוא צפוי להימשך עד דצמבר 2010.



בחברה מציינים כי קיצור זמן שהושג, חשוב להשגת איזון טוב יותר של רמות הסוכר בדם לאחר הארוחה הנדרש להקטנת תופעות הלוואי של המחלה. עוד צויין כי השגת אישור לביצוע ניסוי בקרב הילדים קשה יותר מאשר במבוגרים לכן הוכחת האפקט חשובה יותר משום האפשרות למנוע או לעכב את תופעות הלוואי של המחלה מוקדם יותר.



פרופ' ויליאם טמבורליין, שותף בכיר למחקר באוניברסיטת ייל וראש המחלקה לאנדוקרינולוגיה וסוכרת בילדים בבית הספר לרפואה באוניברסיטה, ציין כי "התוצאות שהושגו בניסוי באמצעות ה- insupatch עד כה הן מרשימות, ואנחנו גאים מאוד על כך שנוכל להציגם במסגרת כנס ה-ispad הקרוב באוקטובר השנה".



אילן כהן, יו"ר דירקטוריון אינסוליין ציין כי: "התגובות שהמחקר והמוצר שלנו מקבלים מעודדים מאוד ומחייבים את החברה להמשיך ולהיערך לקראת התחלת מכירות במחצית השנייה של 2011".



רון נגר, מנכ"ל אינסוליין מסר כי "תוצאות הביניים שהושגו, כמו גם העובדה שאוניברסיטת ייל בחרה להציג את המחקר ותוצאותיו במסגר כנס ה-ispad הקרוב, הם עדות נוספת ליעילות המושגת משימוש במוצר החברה עבור חולי סוכרת. תוצאות אלו מצטרפות לניסויים קליניים שביצעה החברה וניסיונות שביצעה חברת roche אשר יתפרסמו בכנס האירופאי הגדול לסוכרת easd בחודש הבא ואשר הוכיחו עד כה יעילות ובטיחות השימוש במוצר".



עוד אמר נגר: "אוניברסיטת ייל נמצאת בשלבים סופיים של הליכים לקבלת מימון לניסוי קליני נוסף עם ה-insupatch במערכת לבלב מלאכותי מה-juvenile diabetes research foundation (jdrf), גוף אמריקאי מוביל המממן מחקרים בתחום הסוכרת. בהנחה שמימון זה יתקבל מתכננת אינסוליין לערוך גם את הניסוי הזה באוניברסיטת ייל והחברה תזכה במימון האוניברסיטה לטובת התאמת ה-insupatch לצרכי הניסוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully