וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובטל אמריקאי מציע 3,000 דולר למי שימצא לו עבודה

סוכנויות הידיעות

15.8.2010 / 10:59

סיירוס אמדי, רואה חשבון לשעבר מלוס אנג'לס, פרסם מודעה בקרייגסליסט לאחר תשעה חודשי אבטלה



שוק העבודה בארה"ב נמצא במצב קשה כבר זמן רב, ואמריקאים רבים מוכנים לעשות הרבה על מנת למצוא משרה. סיירוס אמדי מלוס אנג'לס הוא אחד מהם.



לאחר תשעה חודשים של חיפוש עבודה, החליט אמדי להיעזר באתר המודעות המסווגות קרייגסליסט, ופרסם בו מודעה המציעה 3,000 דולר לכל מי שימצא לו עבודה. ואולם השיטה של אמדי בינתיים לא עובדת – לאחר שבוע שבו המודעה מוצגת באתר, הוא עדיין מחוסר עבודה.



"קיבלתי די הרבה תגובות, אך אף אחת מהן לא ממש הועילה", אמר אמדי, אשר עבד במשך 15 שנה בראיית חשבון, לרשת החדשות abc. "היה מישהו שהציע לי עבודה בתעשיית האנרגיה באנטרקטיקה. אני מוכן להעתיק את מקום מגוריי, אך לא לקצה העולם!"



שוק העבודה בארה"ב מתקשה להתאושש זה זמן רב מהמשבר. בשבוע שעבר דיווח משרד העבודה האמריקאי כי מספר תביעות האבטלה הראשונות בארה"ב עלה בשבוע שקדם לו ל-484 אלף - הרמה הגבוהה ביותר מאז אמצע חודש פברואר. בחודש שעבר איבדה הכלכלה האמריקאית 131 אלף משרות – פי שניים מהתחזיות. שיעור האבטלה בארה"ב נותר ברמה של 9.5% בחודש יולי.



ואולם אמדי לא לבד - האבטלה הגואה דחפה מובטלים רבים בארה"ב לנסות למצוא עבודה בדרכים מקוריות. מובטלת מברידג'פורט שבקונטיקט שכרה שלט חוצות שבו ביקשה עבודה, אישה אחרת מקליפורניה לבשה חולצה שעליה קורות החיים שלה, בוגר אוניברסיטה נואש מפילדלפיה חילק את קורות החיים שלו בצומת סואן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully