וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנת תש"ע - שנת שיא לתיירות בישראל

עירית רוזנבלום

15.8.2010 / 15:55

במהלך שנת ת"שע הגיעו לארץ כ-3 מיליון תיירים. בכך הפכה השנה העברית האחרונה לטובה ביותר לתיירות בישראל אי פעם. שר התיירות: "שיפרנו את תדמיתה של ישראל בעולם"

שנת תש"ע, היתה השנה העברית הטובה ביותר בתיירות לישראל, במהלכה הגיעו כ-3.1 מיליון מבקרים (תיירים ומבקרי יום). מדובר בגידול של 18% לעומת שנת תשס"ט, שבה הגיעו לישראל 2.6 מיליון איש, כך עולה מסיכומי משרד התיירות.

המשרד נערך במהלך החודשים האחרונים לקבל את פניהם של למעלה מ-260 אלף תיירים, הצפויים לבקר בישראל במהלך חודש תשרי, לצד עשרות אלפי מטיילים ישראלים הצפויים לפקוד את אתרי התיירות, הבילוי והפנאי.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ציין כי המאמץ השיווקי הממוקד שמבצע המשרד בשנה האחרונה הצליח להגדיל באופן משמעותי את התיירות הנכנסת ולשפר את תדמיתה של ישראל בעולם כיעד תיירות אטרקטיבי: "משרד התיירות יגביר בשנה הקרובה את פעילות השיווק, במטרה לקדם את יעדי המשרד - הגעתם של עוד מיליון תיירים עד לשנת 2012 ו-5 מיליון תיירים בשנת 2015".

במהלך החודשים האחרונים קיים מיסז'ניקוב סיורים ברחבי הארץ ובחן, בין היתר, את מוכנות המלונות, תחזוקת אתרי התיירות ורמת הניקיון בהם. בימים הקרובים יבקר השר במלונות נוספים בערים אילת, ירושלים ובתל אביב, בהן צפויה תנועת תיירים גבוהה במיוחד, על מנת לבחון את היערכותם לקראת ראש השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully