וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר תכני הוידאו הולו בדרך להנפקה לפי שווי של יותר מ-2 מיליארד דולר

ניו יורק טיימס

16.8.2010 / 9:50

האתר, שהוקם לפני כ-3 שנים, זכה לפופולריות רבה בזכות סדרות כגון "גלי" ו"משפחה מודרנית"



הולו, אתר תכני הטלוויזיה והסרטים המקוון, מתכנן לצאת להנפקה ראשונה לציבור לפי שווי של יותר מ-2 מיליארד דולר, כך מסרו גורמים המקורבים לנושא.



בשבועות האחרונים, פתחו מנהלים בהולו בדיונים מול בנקי השקעות לגבי האפשרות של הנפקה, שעשויה להתרחש כבר בסתיו הקרוב, אמרו המקורבים, שביקשו להישאר בעילום שם משום שהדיונים עדיין פרטיים.



ההנפקה עשויה להיות אחת מהצעות המדיה הבולטות של השנה, לאתר שזכה לפופולריות רבה בזכות סדרות כגון "גלי" ו"משפחה מודרנית".



אך למרות עמדתה כאחת השחקניות הגדולות בתחום הווידאו המקוון, רווחי החברה עדיין נמוכים. במאי, היא דיווחה כי הכנסותיה בשנה שעברה הסתכמו ביותר מ-100 מיליון דולר, אך הוסיפה כי היא צפויה להגיע לסכום זה כבר במחצית השנה הנוכחית.



החברה מתכננת להוסיף שירות מנויים ב-9.99 דולר לחודש, לצד הכנסותיה מפרסום. אנליסטים מעריכים כי צעד זה עשויה להגדיל את כוחה של החברה מול שירותי וידאו אחרים בצפייה ישירה אחרים כגון נטפליקס.



הולו הוקם לפני שלוש שנים כיוזמה משותפת של ניוז קורפריישן, וולט דיסני, nbc יוניברסל וחברת ההשקעה הפרטית פרובידנס אקוויטי פרטנרס, במטרה להתחרות ביו טיוב ובאתרי וידאו חינמיים אחרים.



יו טיוב נרכש ב-2006 בידי גוגל בכ-1.65 מיליארד דולר, ונותר האתר המוביל בקטגוריה, עם כ-144.5 מיליון צופים ביוני, לפי קומסקור. מאז הרכישה לא רשם יו טיוב רווחים, אך אנליסטים מעריכים כי עוד השנה יגיע האתר לרווחיות.



לא היה ניתן להשיג את תגובת הולו לכתבה זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully