וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות רכישת קרנות פריזמה ותעודות סל קסם: הכנסות אקסלנס עלו ב-28% ל-153 מיליון שקל

ואדים סבידרסקי

16.8.2010 / 10:33

ההכנסות מדמי הניהול מקופות הגמל ורווחי הנוסטרו נותרו ללא שינוי



בית ההשקעות מציג היום עלייה של 28% בהכנסות הרבעון השני ל-153 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל אשתקד. גביית דמי הניהול מעמיתי קופות הגמל וקרנות פנסיה לא תרמה לשיפור בשורת ההכנסות, בעיקר בעקבות מאמצי השימור בסביבה התחרותית. גם ההכנסות של הנוסטרו נשארו ללא השינוי ב-13 מיליון שקל.



ברם, ניהול קרנות נאמנות וניהול תיקים הכפילו את ההכנסה מדמי ניהול הנגבים לסך 50 מיליון שקל. הגידול הזה, נבע מהכללת ההכנסות מדמי ניהול במסגרת רכישת הפעילות של קרנות הנאמנות פריזמה, החל מחודש יוני 2009.



בנוסף, נרשם שיפור של כ-30% בהכנסות מתעודות סל קסם לסך 28 מיליון שקל. חטיבת החיתום של אקסלנס הכניסה לקופה הכללית כ-4 מיליון שקל לעומת כ-1 מיליון שקל בתקופה המקבילה. באקסלנס מציינים כי ברבעון הנוכחי נמשכה מגמת התעוררות בשוק בעיקר בתחום גיוסי החוב וחזרה לפעילות השוק ההון החל מהמחצית השנייה של שנת 2009.







במקביל לגידול בהכנסות, נרשמה עלייה של כ-33% בהוצאות השיווק וההתפעול לצד גידול של כ-25% בהוצאות מימון, כך שסך ההוצאות הסתכמו בכ-115 מיליון שקל. הגידול בהוצאות מיתן את השיפור בשורת הרווח לפני מס, שהסתכם ב-38 מיליון שקל לעומת 33 מיליון שקל ברבעון המקביל - גידול של כ-15%. סך הרווח לבעלי מניות גדל ב-25%, לעומת הרבעון המקביל, ל-30 מיליון שקל.



סך הנכסים המנוהלים על ידי בית ההשקעות עמדו, נכון לסוף חודש יוני, על 56.2 מיליארד שקל לעומת 48.1 מיליארד שקל בתקופה המקבילה - גידול של 17%. הרווח של החברה לבעלי המניות, בניכוי דיבידנד ששולם, תרמו לגידול של כ-12% בהון העצמי של החברה לסך 629 מיליון שקל, במהלך חצי השנה האחרונה.



דוד ברוך, מנכ"ל אקסלנס נשואה: "הרבעון השני התאפיין בתנודתיות רבה בשווקים בארץ ובעולם. ההתרחבות בפעילות הכלכלית שניכרה בסוף 2009 וראשית 2010 עומדת בסימן של האטה והחששות מחידוש המיתון בעולם התרבו. סביבה זו מעמידה אתגרים רבים בניהול נכסי הלקוחות ומחייבת מתן
דגש רב על ניהול סיכונים. במהלך הרבעון הרחיבה הקבוצה את פעילותה מול מערכי ההפצה תוך מתן דגש על תמיכה מקצועית, זמינות והגדלת השקיפות ללקוחותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully