וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המעבר של מלון ממילא לרווח: ירידה של 14% ברווחי אלרוב נדל"ן ל-21.4 מיליון שקל ברבעון

נתן שבע

16.8.2010 / 11:36

הרווח של החברה התכווץ ב-14% לעומת הרבעון המקביל בשל הפסדים בתיק ני"ע וירידה במכירת דירות בממילא



ירידה בהכנסות ממכירת דירות והפסדים מניירות ערך סחירים לצד עלייה בהכנסות בתי המלון בירושלים הובילו את , החברה הבת של אלרוב שבשליטת אלפרד אקירוב, לרווח של 21.4 מיליון שקל ברבעון השני - ירידה של 14% ברווח לעומת הרבעון המקביל. ההכנסות החברה קטנו ב-6% ל-145.9 מיליון שקל.



את עיקר ההכנסות ברבעון תרמו בתי המלון בירושלים מלון מצודת דוד ומלון ממילא - 63 מיליון שקל כמעט כפול מהרבעון המקביל. העלייה מיוחסת גם לפתיחת בית המלון בממילא שנפתח בחודש יולי בשנה שעברה ולשיפור ניכר בתיירות הנכנסת לישראל.







מלון ממילא עבר לעודף תפעולי של 3.5 מיליון שקל לראשונה מאז הקמתו והפעלתו מיולי בשנה שעברה. בסך הכל תרם מגזר המלונאות לעודף תפעולים (הכנסות תפעוליות פחות הוצאות תפעוליות) של 25 מיליון שקל לעומת 12 מיליון שקל ברבעון המקביל. אלרוב ממשיכה להעריך כי בתי המלון בירושלים יסיימו את השנה בעודף תפעולי של 75 מיליון שקל.



ההכנסות מתחום שכר דירה ודיור מוגן הכוללות בעיקר את הכנסות החברה מהפעילות בחו"ל עלו בכ-3% ל-61 מיליון שקל. מנגד, אלרוב נדל"ן רשמה עוד הכנסות של 13 מיליון שקל בלבד ממכירת דירות בפרויקט ממילא בירושלים לעומת 32 מיליון שקל ברבעון המקביל.



ברבעון המקביל היה לאלרוב רווח של 23 מיליון שקל מתיק ני"ע שלה שעומד על כ-100 מיליון שקל, לעומת הפסד של 16 מיליון שקל ברבעון הנוכחי. בשורה התחתונה עזרו לחברה ירידה של 21 מיליון בהוצאות המימון לעומת הרבעון המקביל שהסתכמו הרבעון ב-16 מיליון שקל.



אלרוב ישראל צפויה לפרסם את דו"חותיה בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully