וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולים? שלמו 69 שקלים תמורת ייעוץ טלפוני

רוני לינדר גנץ

16.8.2010 / 14:00

מוקד חדש מצטרף למציעי השירותים הרפואיים עבור מי שלא מרגיש טוב כשהמרפאה סגורה. במקום לקרוא לרופא ולחכות שעות, ניתן כעת לצלצל ולקבל טיפול דרך הטלפון

מה עושים בשעות הערב כאשר זקוקים לרופא והמרפאה סגורה? שירות חדש מאפשר ייעוץ טלפוני עם רופאים 24 שעות ביממה, תמורת תשלום של 69 שקל.

את השירות מפעיל פורטל הרפואה אינפומד בשיתוף חברת פמי פרימיום המתמחה במתן שירותים רפואיים. לדברי דן עוגן, מנכ"ל פורטל אינפומד "בעידן של חיים אינטנסיביים סביב השעון וטכנולוגיה רב ערוצית, אין יותר צורך לחכות למחר בבוקר על מנת לקבל תשובה מהרופא".

המוקד החדש הוא לא האפשרות היחידה שעומדת בפני מי שזקוק לרופא בשעות בהן המרפאות סגורות, או מעדיף להשאר בנוחיות של ביתו: קופת חולים לאומית, למשל, מפעילה מוקד טלפוני המאויש ברופאים ונותנת למבוטחיה את השירות בחינם, בכללית מפעילים את השירות של רופאי בית החולים לילדים שניידר שניתן להתייעץ איתם באמצעות שיחת וידאו בשעות הערב והלילה. בנוסף, חלק מהקופות מפעילות מוקדים המאוישים באחיות אליהם ניתן לפנות טלפונית ללא תשלום.

אפשרות נוספת היא הזמנת רופא הביתה מאחת מהחברות המפעילות את השירות כמו נטל"י, ביקורופא ועוד. בשעות בהן המרפאות סגורות התשלום עבור הזמנת הרופא מסובסד חלקית על ידי קופות החולים ונע בין 25 ל-69 שקל, תלוי בקופה ובביטוח המשלים בו מחזיק המבוטח.

היתרון של הזמנת רופא הביתה הוא בכך שהרופא מגיע מצויד בציוד רפואי ויכול לבדוק פיסית את המטופל. מנגד, ההמתנה לרופא יכולה להימשך שעתיים-שלוש, בעוד שבמוקד מתחייבים למענה מיידי. בשני המקרים, אגב, מדובר ברופאים כלליים ולא ברופאים מומחים מתחומי רפואה ספציפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully