וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרוע הנדל"ן הפרטית של תשובה הורידה מחיר ההנפקה ב-5%

מיכאל רוכוורגר

16.8.2010 / 17:47

תשובה הסכים להנחה, מחכים לאישור להנחה של 10%



למרות העליות בשווקים ביומיים האחרונים, המכרז המוסדי של הנפקת המניות לציבור של חברת אלעד קנדה, זרוע הנדל"ן הפרטית של יצחק תשובה בקנדה, נתקלת בקשיים והחברה הסכימה בשלב זה להפחית את מחיר ההנפקה ב-5%.



כעת מחכים האם תשובה יסכים לתת הנחה נוספת של כ-10% בסך הכל בכדי להשלים את ההנפקה. כיום נרשמו ביקושים נמוכים יחסית והחברה, בסיוע החתמים: פועלים אי.בי.אי, כלל פיננסים, לידר, אקסלנס, לאומי פרטנרס ומיטב, מקיימים כעת שיחות עם הגופים המוסדיים בכדי להשלים את הגיוס. בכדי להתחיל להסחר זקוקה אלעד קנדה להבטיח במהלך השלבים המוסדיים והציבוריים כ-275 מיליון שקל.



באלעד קנדה תכננו לגייס בשלב המוסדי של הנפקה כ-220 מיליון שקל על מנת להשלים לאחר מכן בשלב הציבורי גיוס של כ-55 מיליון שקל, כך שסך הגיוס יגיע ל-275 מיליון שקל לפי שווי חברה של 2.2 מיליארד שקל (600 מיליון דולר) - 45% יותר מהונה העצמי של החברה נכון לסוף מארס ,2010 שהסתכם ב-417 מיליון דולר קנדי. הרף המינימלי של אחזקות הציבור הנדרש לאלעד קנדה בכדי להתחיל להסחר בבורסה בת"א הוא סכום של 275 מיליון שקל (11%) - מדובר בסכום הנמוך בכמה מאות מיליוני שקלים מן הסכום המקורי אותו תכננה החברה לגייס.



למרות האווירה התנודתית בשווקים, באלעד קנדה החליטו לא לוותר ובכל זאת לצאת אל ההנפקה, שאותה מוביל קונסוורציום החתמים בראשות: פועלים אי.בי.אי, כלל פיננסים, לידר, אקסלנס ולאומי פרטנרס. ככל הידוע בשלב זה החתמים לא לקחו על עצמם התחייבות חיתומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully