וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר תפוז קיבל חצי מיליון שקל והחליף הלוגו מ"תפוז" ל"חמוציות"

איילה צורף

16.8.2010 / 19:10

המהלך השיווקי כולל - בנוסף להחלפת הלוגו - באנרים באתר וחלוקת המשקאות החדשים לבלוגריות הכותבות בתפוז



אתר תפוז החליף ליומיים את השם שלו, את הלוגו שלו ואת צבעי האתר - כך שקוראים לאתר "חמוציות אנשים", במקום "תפוז אנשים". זאת, לטובת מסע פרסום עבור "הסדרה האדומה" של חברת פרימור, שכוללת בין היתר גם מיץ חמוציות. במשרד הפרסום יהושע tbwa, שמטפל בתקציב פרימור, פנו לראש האתר והציעו לו להחליף את השם. זאת, על רקע הסיסמא הקבועה של פרימור מזה שנים שהיא: "זה לא אנחנו, זה התפוזים". כעת, גם ה"תפוזים" ייהפכו, לטובת הקמפיין, ל"חמוציות".



ל-themarker נודע כי עלות המהלך היא כחצי מיליון שקל, שכולל החלפת הלוגו לפרק זמן של ארבעה ימים, באנרים באתר, וחלוקת המשקאות החדשים לבלוגריות הכותבות בתפוז, מתוך תקווה שיכתבו עליהם ביקורות חיוביות. גורם בענף הפרסום אמר כי מדובר במהלך חריג בעולם הפרסום המקומי, במסגרתו מצליח מפרסם לקנות בכסף את הלוגו של האתר לפרק זמן מסויים. בעד יום רביעי הלוגו הוא כזה.



דן חן מנכ"ל תפוז, מסר בתגובה: מדובר בטיזר פרסומי יצירתי לשלושה ימים בלבד שנועד, והצליח, לייצר תהודה רבה במסגרת השקת המוצר החדש של חברת פרימור. המותג "תפוז אנשים" חזק ומוכר, מעבר ללוגו גראפי או פונט כזה או אחר, ואף אחד לא באמת חושב שהחלפנו את השם לחמוציות. עיתונים גדולים ונפוצים עשו מהלכים דומים בעבר והחליפו את העמוד הראשי שלהם בעמוד עם פרסומות וגימיקים. אנו מברכים על הפעילות ועל תוצאותיה המוצלחות בזמן כה קצר ומקווים לייצר פעילויות דומות גם בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully