וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר הדקה ה-90 מעלה טכנולוגיית גלישה ישראלית חדשה

עירית רוזנבלום

16.8.2010 / 12:16

מדובר בגלישה רב מימדית שמאפשרת את פריסת תוצאות החיפוש מול עיני הגולש



באתר האינטרנט הדקה ה-90 יעלה היום אחר הצהריים אתר המיועד לחיפוש חופשות ומוצרי תיירות ולרכישתם בטכנולוגיית גישה רב מימדית ללא צורך באיבזור מיוחד. חברת התוכנה הישראלית ויזואל דומיינס פיתחה במשך שנים אחדות את טכנולוגיית הגלישה ונוס. מדובר בגלישה רב מימדית שמאפשרת פריסת תוצאות החיפוש מול עיני הגולש בדרך שמקלה לאתר בזריזות את התוצאות המועדפות עליו.



עם התקנת תוכנת ונוס באתר הדקה ה-90, יקבלו הגולשים תצוגה של האתר תוך חשיפה רב מימדית לתכנים לתמונות ולמידע נוסף. לדברי מנכ"ל הדקה ה-90, צביקה מושקוביץ, כשליש מגולשי אתר הדקה ה-90 מזמינים את חופשותיהם באמצעות האינטרנט. לדבריו, אחוז ההזמנות באיטנרנט יצמח בשנתיים הקרובות ל-60%-80%.



לדברי מנכ"ל ומייסד ויזואל דומיינס, יואב שפי, כל טיולי האתגר, כפרי הנופש, טיסות סדירות, אטרקציות וכו' מהווים עולם תוכן בפני עצמו. באתר הרב מימדי התחושה היא של נקודת תצפית גבוהה, יש לגולש אפשרות להתקרב ולהתרחק כרצונו אל עבר כל אחד המדפים, כך שחויית הגלישה הופכת לחוויה מוחשית יותר מבעבר.



לפי מדד הצפיות של גוגל לדירוג סוכנויות נסיעות בשנת 2009, אתר הדקה ה-90 היה האתר הפופולרי בישראל עם למעלה מ-11 מיליון גולשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully