וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרפתים כובשים את נווה צדק

שלומית צור

17.8.2010 / 9:27

שלושה תושבי צרפת רכשו באוגוסט חמש דירות בפרויקט "נווה צדק על הים". מתחילת השיווק ועד כה, נמכרו בפרויקט כ-71 דירות בהיקף של מעל 300 מיליון

האם תושבי החוץ שבים לשוק הנדל"ן הישראלי? ייתכן מאוד שכן. שלושה תושבי צרפת רכשו במהלך חודש אוגוסט חמש דירות בפרויקט נווה צדק על הים בהיקף של 22.2 מיליון שקל.

בקומה ה-7 נמכרו שתי דירות, המשתרעות יחד על שטח של 200 מ"ר לרוכש אחד, ב-8.5 מיליון שקל, מחיר המשקף 42.5 אלף שקל מ"ר. בקומה ה-11 נמכרו 2 דירות נוספות בשטח 200 מ"ר ב-9 מיליון שקל, מחיר המשקף 45 אלף שקל למ"ר. בקומה ה-11 נמכרה דירה נוספת בשטח של 100 מ"ר ב-4.7 מיליון שקל, מחיר המשקף 47 אלף שקל למ"ר. כל הדירות כוללות מרפסת הצופה לים, מחסן וחנייה אחת.

הפרויקט, שבנייתו החלה לאחרונה, ממוקם לאורך רחוב יצחק אלחנן והינו בבעלות חברת יורוקום נדל"ן, צמח המרמן, וקבוצת משקיעים מבלגיה. הוא כולל 160 דירות ב-40 קומות. מהחברות נמסר כי מתחילת השיווק ועד כה, נמכרו בפרויקט כ-71 דירות בהיקף של מעל 300 מיליון שקל. עוד נמסר כי הרוכשים, הינם ברובם אנשי עסקים מישראל, שווייץ, ונצואלה צרפת ואנגליה.

מהחברה נמסר כי לאחרונה הסתיימו עבודות החפירה, הדיפון והביסוס של הפרויקט, וכי בימים אלה מתוכננת יציקת רצפת החניון. רן בן אברהם, סמנכ"ל ייזום ושיווק של חברת צמח המרמן, מסר כי: "כמידי קיץ גם השנה קיימת תנועה ערה של תושבי חוץ בפרויקט. ההפתעה היא שתקופת הדגירה שלהם התקצרה ועסקאות יוצאות לפועל תוך זמן קצר יחסית. נראה כי האירופאים זיהו את נווה צדק על הים, כעתודת נדל"ן אטרקטיבית באזור תל אביב ומביאים אחד את השני".

  • עוד באותו נושא:
  • נווה צדק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully