וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' סורוס צימצם השקעותיו ברבעון השני: ערכה של קרן הגידור סורוס פאנד מנג'מנט נפל ב-42%

סוכנויות הידיעות

17.8.2010 / 11:30

בין היתר, הפחיתה סורוס פאנד מנג'מנט את אחזקותיה ב-AT&T, ג'יי.פי מורגן צ'ייס, וול מארט ופייזר



המשקיע המיליארדר ג'ורג' סורוס צימצם ברבעון השני של 2010 את השקעותיו בעשרות חברות בלו צ'יפ אמריקאיות וצימצם במעט את ההימור שלו על זהב. זאת לאחר שערך קרן הגידור שלו נפלה ב-42% במהלך הרבעון - כך דיווחה סורוס פאנד מנג'מנט לרשות ני"ע האמריקאית (sec).



בין היתר, הפחיתה סורוס פאנד מנג'מנט את אחזקותיה ב-, , ו-us בנקורפ. קרן הגידור, המנהלת נכסים בסך 25 מיליארד דולר, מכרה 2.4 מיליון מניות של ג'יי.פי מורגן. ברשותה נותרו 107.5 אלף מניות בג'יי.פי מורגן, ששוויין 3.9 מיליון דולר לעומת אחזקות בשווי של 114.9 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה.



הקרן הקטינה גם את אחזקותיה בפייזר, משווי של 91.4 מיליון דולר ל-4.7 מיליון דולר בלבד. כמו כן, מכרה הקרן את כל מניותיה בענקית הנפט הממשלתית הברזילאית פטרובראס, שהוערכו ברבעון הקודם ב-223 מיליון דולר. מניותיה של פטרובראס נפלו ב-22% ברבעון השני.



סורוס צימצם במעט גם את השקעותיו בזהב, מ-5.59 מיליון יחידות של תעודת הסל spdr גולד טראסט העוקבת אחרי מחיר הזהב ל-5.24 מיליון יחידות. למרות הירידה הקטנה בהשקעתה בזהב, עדיין מדובר בהשקעה הגדולה ביותר של הקרן, שערכה נפל ב-42% ל-5.1 מיליארד דולר במהלך הרבעון השני. ההשקעה בזהב מהווה 13% מאחזקותיה של הקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully