וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמנים יורש? בנו של ארי קלמן מצטרף למנורה מבטחים

אבשלום חלוץ

17.8.2010 / 12:49

מיכאל קלמן עוזב את כלל ביטוח ■ השדרוג של ספי בר - עובר ממכירת ספרים למכירת מכוניות יוקרה ■ אבי בניהו לא נותן לחקירות להפריע לו בארוחה ■ אחרי 20 שנה בארץ מוטי קרן יוצא לעולם הגדול ■ יו"ר פוקס, הראל ויזל, נאלץ להפוך עולמות כדי לא לפס



מאת: אבשלום חלוץ, דניאל שמיל, עדי דברת-מזריץ, אורה קורן



מסמנים יורש? בנו של ארי קלמן מצטרף למנורה מבטחים



מיכאל קלמן, 33, בנו של ארי קלמן, מנכ"ל חברת הביטוח מנורה מבטחים, מצטרף לחברה. קלמן יכהן כמנהל ביטוחי הפרט באגף הביטוח האלמנטרי של החברה ויעבוד תחת מנהל האגף, מנחם הרפז. קלמן מגיע למנורה מכלל ביטוח לאחר ארבע שנים שבהן כיהן שם כסגן מנהל ביטוחי הפרט, רוב הזמן תחת סמי בסט.



לארי קלמן יש יחסים חזקים במיוחד עם היו"ר ובעל השליטה במנורה מבטחים, מנחם גורביץ'. נוסף על קשרי עבודה קיים בין השניים קשר משפחתי. קלמן נשוי לבת אחותה של אשתו של גורביץ'. בענף הביטוח נשמעים דיבורים על כך שהגעתו של קלמן ג'וניור למנורה מטרתה לבנות יורש לקלמן האב המשמש מנכ"ל החברה זה עשור.



סימון יורש בחברת ביטוח לא זר לענף הביטוח הישראלי. ממש בימים אלה נמצאת הראל במהלך בנייתו של יורש לחברה: בן המבורגר, אחיינו של יו"ר הראל, יאיר המבורגר, תופס עוד ועוד תפקידי מפתח בחברה.



לפני כמה שבועות ספגה מנורה מהמפקח על הביטוח קנס של 10 מיליון שקל בשל פרשת ההלוואות הבעייתיות. הקנס הגבוה ביותר שקיבלה אי פעם חברת ביטוח לא הספיק, וגם המנכ"ל קלמן נקנס אישית בהיקף של 400 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully